Search Amazon.com:
Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us $3,400 per month for bandwidth bills alone, and since we don't believe in shoving popup ads to our registered users, we try to make the money back through forum registrations.
should we let this ycs thread stay?
yes. sony's fuckups are always hilarious
no. video games are stupid
lol sulk
View Results
  • Post
  • Reply
Inverse Icarus
Dec 4, 2003

The only way to go is up.



don't need a handheld bideogame snype

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Stereotype
Apr 24, 2010









Did you guys know that videogames are really just computers in disguise? If you want to know more please subscribe to my posts ~ComputerTipsAndTrixxx~

CamH
Apr 11, 2008



Why not just gut an ipad

PurdWerfect
Aug 29, 2000



CamH posted:

Why not just gut an ipad

Christ, that's what you said about hookers too.

CamH
Apr 11, 2008



PurdWerfect posted:

Christ, that's what you said about hookers too.

easier to do drugs off of

Star War Sex Parrot
Oct 2, 2003




NOW WITH A POLL

Sneaking Mission
Nov 11, 2008




not a checkbox poll voted 1

Stereotype
Apr 24, 2010









I voted to lol but if it was a checkbox poll i probably would have chosen one of the real options.

or more likely i would have chosen all three.

CamH
Apr 11, 2008



voted keep it so i have another outlet to express how great my cell phone is

BUSINESS CATTE 2.0
Dec 23, 2002

by T. Butt


Panic! At The cisco posted:

not a checkbox poll voted 1

Number19
May 14, 2003

HOCKEY OWNS
FUCK YEAH




Poll has a typo: reads "lol sulk" instead of "ban sulk"

BUSINESS CATTE 2.0
Dec 23, 2002

by T. Butt


Number19 posted:

Poll has a typo: reads "lol sulk" instead of "ban sulk"

----------------
This thread brought to you by a tremendous dickhead!

Star War Sex Parrot
Oct 2, 2003




poor sulk

BUSINESS CATTE 2.0
Dec 23, 2002

by T. Butt


Star War Sex Parrot posted:

ban sulk

----------------
This thread brought to you by a tremendous dickhead!

Star War Sex Parrot
Oct 2, 2003




you'd miss him

GNU Order
Feb 28, 2011

A Gentleman's Game

Star War Sex Parrot posted:

you'd miss him

Do you think he would









Sulk





over it?

http://www.youtube.com/watch?v=vyufDxxWIsM

BUSINESS CATTE 2.0
Dec 23, 2002

by T. Butt


Star War Sex Parrot posted:

you'd miss him

nope

----------------
This thread brought to you by a tremendous dickhead!

Crash Bandicoot
Feb 23, 2007

by T. Fine


bwahaha once again $ony show there incompitance, methinks crapple are due for a similar fail

epic thissery

My Linux Rig
Mar 27, 2010


Star War Sex Parrot posted:

NOW WITH A POLL

oh cool no checkboxes great job forums moderator star war sex parrot

qirex
Feb 15, 2001



when is wipeout 2048 coming out for pstriple?

Jonny 290
May 5, 2005


fully trained greenskeeper


not a checkbox poll, voted 1 and tapped to click to do it

unixbeard
Dec 28, 2004



help i need to change my vote this is important

weede catte
Dec 23, 2010




Not a checkbox poll but "lol sulk" is actually the best option. That and I always mentally see "PS Vista" and welp there's a product everyone loved

poisoned pie
Jan 15, 2005

Can you feel the colors?


dat ps vita be

vapid cutlery
Apr 17, 2007

php:
<?
"it's george costanza" ?>


poisoned pie posted:

dat ps vita be


chad warden ftw

poisoned pie
Jan 15, 2005

Can you feel the colors?


aiight,

Squelch Hardon
Sep 11, 2011



lol just heard that soiny needs to sell 50m vitas and liek 500m games within a couple of years to break even

Gentle Autist
Jun 4, 2003



BUSINESS CATTE 2.0 posted:

aaaaag LF in yospos isn't bad enough now we gotta have ycs in yospos?

really?

gas thread.

ban op.

then train op to traditional games if he ever unbans.

try this post again in gbs

Gentle Autist
Jun 4, 2003



idiot hell fucker posted:

cool handheld gaming system if your 12

Uncle at Nintendo
Dec 31, 2000



bump this thread for me when there's homebrew for this thing thx

also bump whenever first release issues are discovered (like the square button on the first PSPs). are these things coming with dead pixels, by the way? or is that not an issue with OLED? also is SAMOLED the same thing as OLED?

Sneaking Mission
Nov 11, 2008




Star War Sex Parrot posted:

you'd miss him

Only registered members can see post attachments!

NINbuntu 64
Feb 10, 2007



i preordered a vita but why the gently caress would you post a thread in yospos about it

seriously why

Crash Bandicoot
Feb 23, 2007

by T. Fine


(i preordered a vita btw)

Bedshaped
Apr 1, 2010


NINbuntu 64 posted:

i preordered a vita

Dickweasel Alpha
Feb 8, 2011

Mod Secrets #614 - Experto Crede is the one who bought most of those frog avatars


non-checkbox-poll, voted 1

Moose Milkie
Sep 6, 2007


COME ON GET INVOLVED
THERE'S A MOOSETERY TO SOLVE
HANG AROUND WITH MOOSE MILKIE




ROVER HERE!!!!!




Oae Ui
Oct 7, 2003

Let's be friends.

qirex posted:

when is wipeout 2048 coming out for pstriple?

kinda mad that they made this one less futuristic

also some of the new modes sound pretty dumb

each team having speed, fighter and agility classes of their ship seems dumb too

NINbuntu 64
Feb 10, 2007



Oae Ui posted:

kinda mad that they made this one less futuristic

also some of the new modes sound pretty dumb

each team having speed, fighter and agility classes of their ship seems dumb too

i had a chance to play it. it was only kinda okay to me

Unboxing Day
Nov 4, 2003




a pc/mac/iOS/android wipeout clone with a track editor and the ability to play music out of an MP3 directory or playlist file would be the best thing.

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Don Lapre
Mar 28, 2001

If you're having problems you're either holding the phone wrong or you have tiny girl hands.


tcp ip fanfic posted:

a pc/mac/iOS/android wipeout clone with a track editor and the ability to play music out of an MP3 directory or playlist file would be the best thing.

Just put hackers on your iphone

  • Post
  • Reply