Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Locked thread
Foulbrood
May 17, 2004

This is it, Jonesy!

Mulefisk posted:

Tar dere med gammel Dansk og røde pølser er dere hjertelig velkommne
kom Gammel Dansk ikke på norske hænder for nylig?

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Roy
Sep 24, 2007
Hah sant det, de eies av Arcus nå. Jaja, gled dere til at kvaliteten faller gradvis ettersom de kutter ned på gode råvarer for å spare penger :rolleyes:

FreudianSlippers
Apr 12, 2010

Shooting and Fucking
are the same thing!

Howmuch posted:

Það var mikið að maður skilur eitthvað hérna. Var orðinn andskoti hræddur í kringum alla þessa útlendinga.


Ég er skíthræddur. Útlendingar eru verkfæri djöfulsins. Ætla að fara að skrifa um það á moggabloggið mitt.

Dongattack
Dec 20, 2006

by Cyrano4747
er det noen som forstår islending pakket??

Hogge Wild
Aug 21, 2012

by FactsAreUseless
Pillbug

Hogge Wild
Aug 21, 2012

by FactsAreUseless
Pillbug

Stalins Moustache
Dec 31, 2012

~~**I'm Italian!**~~

Cmdr Tomalak posted:

Dokker kan le. I morgen jeg flyr til Oslo fra Toronto til å være i publikum av talkshow av Ylvis. 2. rad. Neste uke, 1. rad.


Det er meg. Jeg er en jævlar idiot.

jeg er kanskje en feil type nordmann men jeg har aldri syntes ylvis har vært morsomt :downs:

Bastastic
Jun 20, 2010

Her i jantelandet norge er det faktisk ikke greit å ikke like ylvis

Freak Futanari
Apr 11, 2008
jeg er glad for at calle vant.

Roy
Sep 24, 2007
Så, har noen andre fulgt med på sjakk-vm? Jeg personlig synes at Magnus Carlsen har hatt en ganske grei strategi med ta*ppprrrrrrrrroooommmmp*

Dongattack
Dec 20, 2006

by Cyrano4747
franco VAR bøgis :tinfoil:

Adbot
ADBOT LOVES YOU

FreudianSlippers
Apr 12, 2010

Shooting and Fucking
are the same thing!

Dongattack posted:

er det noen som forstår islending pakket??

Bara Færeyingjar. En þeir teljast varla með því það búa ekki nema svona fjórar manneskjur og hálf kind í Færeyjum.

  • Locked thread