Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Locked thread
Dongattack
Dec 20, 2006

by Cyrano4747

Mulefisk posted:

Pytt i panne er sykt najs hvis du lager det selv.

Kokt potet fra i går, løk, kjøtt (middagspølser, restekjøtt, whatever) salt og pepper.

Legg i panne og stek. Server evt med stekt egg.

jeg er med helt til egga, da blir det kvalmt altså. jeg kunne nok aldri vært en god amerikaner

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Randarkman
Jul 18, 2011

Dongattack posted:

lmao tenk på de stakkars innvandrerne på de NAV intrigerings sentera.
"ja nå skal vi spise orntli norsk middag dere" *lefler ut pytt i panne og vassn grandis*

og gult stivna vann til dessert

Bastastic
Jun 20, 2010

Freak Futanari posted:

det høres ut som du aldri har blitt utsatt for en pappamiddag når du var liten.
Det heter faktisk da du var liten.

Randarkman
Jul 18, 2011

Dongattack posted:

jeg er med helt til egga, da blir det kvalmt altså. jeg kunne nok aldri vært en god amerikaner

fikk speilegg på pizza på høyreekstrem pizzeria i ungarn, det var faktisk overraskende godt.

Dongattack
Dec 20, 2006

by Cyrano4747

Randarkman posted:

fikk speilegg på pizza på høyreekstrem pizzeria i ungarn, det var faktisk overraskende godt.

æsj fy faen, bllæææææææææ

Computer viking
May 30, 2011
Now with less breakage.

Randarkman posted:

fikk speilegg på pizza på høyreekstrem pizzeria i ungarn, det var faktisk overraskende godt.

Hvordan ender man opp på høyreekstrem pizzeria i Ungarn? Legestudentfest?

Max Manus
Oct 25, 2004

Saboteur par excellence.
Nap Ghost

Randarkman posted:

fikk speilegg på pizza på høyreekstrem pizzeria i ungarn, det var faktisk overraskende godt.

Var i Frankrike, fikk faen meg speilegg på hamburger. Hva faen, hvem har et speilegg på burgern?

Roy
Sep 24, 2007

Dongattack posted:

æsj fy faen, bllæææææææææ

Tyrkerpizza med egg er sykt godt.



Og hvem er det som ikke liker egg? Er du 3 år gammel?

Dongattack
Dec 20, 2006

by Cyrano4747
jeg takler ikke egg, smaken, lukta, konsistensen, blllæææææææ *spøy*

ditty bout my clitty
May 28, 2011

by FactsAreUseless
Fun Shoe

Freak Futanari posted:

det samme skjedde med meg men jeg var for høflig til å spy så jeg måtte spise pytt i panne flere ganger. det var nesten like fælt som de big one pizzaene som alltid klarte å bli skikkelig vassne og ekle.

Hva er greia med at osten på big one-pizzaene av og til går rett forbi smeltestadiet og blir harde ostespiker?

Freak Futanari
Apr 11, 2008
jeg liker egg.

Randarkman
Jul 18, 2011

Computer viking posted:

Hvordan ender man opp på høyreekstrem pizzeria i Ungarn? Legestudentfest?

jeg og noen kompiser var på biltur (renault kangoo er forresten en fantastisk biltur-bil) i europa i sommer, i ungarn stoppa vi i en liten by med en borg hvor vi bodde på veldig billig hotell og spiste veldig billig mat, inkludert pizzaen. vi gikk på pizzarestauranten fordi det var den første vi så og vi var sultne etter å ha kjørt hele dagen, etter å ha spist der la vi merke til at det var jobbik-plakater utafor, og inni restauranten og at noen av pizzaene var oppkalt etter det vi tror var lokaler kandidater eller ledere for jobbik (etter å ha gått forbi flere plakater og sett det vi tror var partiets kontor).
vi syns det var morsomt og litt ukomfortabelt.

Dongattack
Dec 20, 2006

by Cyrano4747
burde kanskje hatt FRP pizza eller noe her til lands også da. hva putter man på en FRP pizza?

ass cobra
May 28, 2004

by Azathoth
hodet til per sandberg

Randarkman
Jul 18, 2011

Dongattack posted:

burde kanskje hatt FRP pizza eller noe her til lands også da. hva putter man på en FRP pizza?

FrP-pizza er grandiosa lørdagspizza med sangen fra den reklamen på loop helt til du er ferdig med pizzaen.

e: jeg veit ikke hvorfor men noe med den reklamen får meg til å tenke å tenke at FrP-folk liker dette

Roy
Sep 24, 2007
Siv Jensen Suprise

Cottagecheese og ansjos

Max Manus
Oct 25, 2004

Saboteur par excellence.
Nap Ghost
Gammle Carl

Surdeigspizza med gammelost

Freak Futanari
Apr 11, 2008
frp-pizza er kebabpizza som siv jensen spiser for å se inklusiv ut på tv mens hun prøver å holde tilbake oppkastet

Computer viking
May 30, 2011
Now with less breakage.

Randarkman posted:

jeg og noen kompiser var på biltur (renault kangoo er forresten en fantastisk biltur-bil) i europa i sommer, i ungarn stoppa vi i en liten by med en borg hvor vi bodde på veldig billig hotell og spiste veldig billig mat, inkludert pizzaen. vi gikk på pizzarestauranten fordi det var den første vi så og vi var sultne etter å ha kjørt hele dagen, etter å ha spist der la vi merke til at det var jobbik-plakater utafor, og inni restauranten og at noen av pizzaene var oppkalt etter det vi tror var lokaler kandidater eller ledere for jobbik (etter å ha gått forbi flere plakater og sett det vi tror var partiets kontor).
vi syns det var morsomt og litt ukomfortabelt.

Ha, riktig. Jeg tror det er sånt folk kaller "en opplevelse". :D

Og Frp-pizza? Brøddeig-bunn, norvegia, ukrydret tomatsaus vvv, kjøttboller, muligens noen kokte poteter. Ikke for skummelt eller utenlandsk, mao.

Computer viking fucked around with this message at 18:07 on Nov 13, 2014

ass cobra
May 28, 2004

by Azathoth
idun ketchup

Randarkman
Jul 18, 2011

Freak Futanari posted:

frp-pizza er kebabpizza som siv jensen spiser for å se inklusiv ut på tv mens hun prøver å holde tilbake oppkastet

apropos kebabpizza. vil anbefale alle som en gang befinner seg i nærheten til å prøve kebabpizzaen på "mjøskroa" i moelv, i ringsaker kommune. mjøskroa er eid av en tyrkisk famile som eier nesten alle restauranter og slikt i "byen".

ass cobra
May 28, 2004

by Azathoth

Randarkman posted:

apropos kebabpizza. vil anbefale alle som en gang befinner seg i nærheten til å prøve kebabpizzaen på "mjøskroa" i moelv, i ringsaker kommune. mjøskroa er eid av en tyrkisk famile som eier nesten alle restauranter og slikt i "byen".

muslimene tar over det rene trygge bygdenorge

Randarkman
Jul 18, 2011

rear end cobra posted:

muslimene tar over det rene trygge bygdenorge

hvis det betyr mer kebabpizza så er jeg greit ombord med det

Computer viking
May 30, 2011
Now with less breakage.

Randarkman posted:

hvis det betyr mer kebabpizza så er jeg greit ombord med det

Det er litt fantastisk at Peppes o.l. kan ta mer enn dobbelt så mye for en takeaway-pizza som er dårligere enn de fleste kebabsjappe-pizzaer jeg har fått.

Chickpea Roar
Jan 11, 2006

Merdre!

Randarkman posted:

apropos kebabpizza. vil anbefale alle som en gang befinner seg i nærheten til å prøve kebabpizzaen på "mjøskroa" i moelv, i ringsaker kommune. mjøskroa er eid av en tyrkisk famile som eier nesten alle restauranter og slikt i "byen".

Prøvde den for ca. 10 år siden. Må si jeg foretrekker tyrkernes italienske pizzaer. L'Unica har en bra en med Serrano-skinke og noe div. Viktig å huske å spørre etter ekstra Ruccola.

ditty bout my clitty
May 28, 2011

by FactsAreUseless
Fun Shoe

Computer viking posted:

Det er litt fantastisk at Peppes o.l. kan ta mer enn dobbelt så mye for en takeaway-pizza som er dårligere enn de fleste kebabsjappe-pizzaer jeg har fått.

Da har du ikke prøvd den her jeg bor. Det smaker som noen har rullet pizzadeigen med kuken.

Apropos, dere må spise tørkakjøttet han fyren selger på SA-mart. Får den dritten de selger i norge til å minne om hundemat.

ditty bout my clitty fucked around with this message at 18:26 on Nov 13, 2014

SHAOLIN FUCKFIEND
Jan 21, 2008

sølvkuk er fastfooden over alle

dvs kebabrull i folie

Dongattack
Dec 20, 2006

by Cyrano4747

rear end cobra posted:

muslimene tar over det rene trygge bygdenorge

jeg er den første til å innrømme at jeg er fremmedfientlig som f og borderline rasist, men kebabpizza med extra salad og hvitløksdressing når man er bakfull?

snaskens.

Randarkman
Jul 18, 2011

SHAOLIN FUCKFIEND posted:

sølvkuk er fastfooden over alle

dvs kebabrull i folie

kebab i pita is where its at. må si at jeg syns kebaben i bergen (der jeg bor nå) varierer i kvalitet fra dynge til smakløst, så jeg spiser ikke kebab i fylla lenger.

sølvkuk er ganske morsomt da.

ass cobra
May 28, 2004

by Azathoth
kebabtallerken ffs

Bastastic
Jun 20, 2010

Randarkman posted:

kebab i pita is where its at. må si at jeg syns kebaben i bergen (der jeg bor nå) varierer i kvalitet fra dynge til smakløst, så jeg spiser ikke kebab i fylla lenger.

sølvkuk er ganske morsomt da.

Ali baba ved kinoen er lett den beste i sentrum.

Foppington
Feb 11, 2013

Neon Dreams
Hvorfor er det slik at bygdekebab smaker alltid bedre enn bykebab? Ærlig talt, jeg finner ikke en eneste kebab i hele Trondheimsby som smaker bedre enn det jeg får i hjemmekommunen.

ditty bout my clitty
May 28, 2011

by FactsAreUseless
Fun Shoe

rear end cobra posted:

kebabtallerken ffs

Ødelegger hele poenget. Kan like godt kjøpe biffsnadder.

Randarkman
Jul 18, 2011

Bastastic posted:

Ali baba ved kinoen er lett den beste i sentrum.

som sannsynligvis betyr at den er akseptabel, intet mer. men siden jeg ikke har smakt den skal jeg gi den en sjanse når situasjonen byr seg.

Randarkman
Jul 18, 2011

Lord Foppington posted:

Hvorfor er det slik at bygdekebab smaker alltid bedre enn bykebab? Ærlig talt, jeg finner ikke en eneste kebab i hele Trondheimsby som smaker bedre enn det jeg får i hjemmekommunen.

selv er min favorittkebab snappys fra drammen, selv om det valget sannsynligvis er en god del lokalpatriotisme, men står fast på at det er en veldig god kebab. men, ja bygdekebab pleier å være bra saker. smakte en veldig bra en i hokksund en gang, og den du får i lierbyen er heller ikke så verst. det var visstnok en kebabsjappe i modum som hadde blitt kåra til landets beste en eller to ganger for noen år sida, men den brant ned så kan ikke si noe om den egentlig.

vil gjenta at bergen ikke kan kebab. østlendingkompisene mine er enig, bergenserne veit ikke bedre.

SHAOLIN FUCKFIEND
Jan 21, 2008

dronningens kebab nedenfor domkirka i oslo eier

Computer viking
May 30, 2011
Now with less breakage.

SHAOLIN FUCKFIEND posted:

dronningens kebab nedenfor domkirka i oslo eier

Noen av de bortover i Brugata er visstnok veldig bra - trikset er at jo mer den kjennes ut som en ISIS-front, jo bedre er maten.

SplitSoul
Dec 31, 2000

selv ikke i nordmandstråden om pikke kan vi blive fri for madchat, rph

Freak Futanari
Apr 11, 2008
her i haugesund har vi en kebabsjappe som lager ganske god kebabtallerken, men også god rullekebab. begge to har sine styrker og svakheter.

Adbot
ADBOT LOVES YOU

ass cobra
May 28, 2004

by Azathoth
i stavanger så er MÆF (ja den heter det) på sola klart best

  • Locked thread