Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Locked thread
ass cobra
May 28, 2004

by Azathoth

SHAOLIN FUCKFIEND posted:

alle som hater oslo er så oppi ræva pottit atte hjælp, har dere SETT andre hovedstader? spesielt de stygge delene av dem? fyfan

oslo er 100% pottit

og de fleste andre hovedsteder har i alle fall fine deler som ikke bare er naturen rundt byen

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Roy
Sep 24, 2007

rear end cobra posted:

oslo er 100% pottit

og de fleste andre hovedsteder har i alle fall fine deler som ikke bare er naturen rundt byen

Vi har jo noen flotte nye kækse-områder da. Og nasjonalteateret er ganske fint hvis du bare overser alle Rumenerne.

Foulbrood
May 17, 2004

This is it, Jonesy!

Computer viking posted:

Ke:bab? Ja, det er ganske vanlig.
hosed up

Attitude Indicator posted:

Sagene for life. Og det uttales keBAAAAABBBB!
Sådan skal det lyde!

SHAOLIN FUCKFIEND
Jan 21, 2008

rear end cobra posted:

og de fleste andre hovedsteder har i alle fall fine deler som ikke bare er naturen rundt byen

walla jeg knozer trynen din hvis som du ikke slutter å disse den byen min HORE

Attitude Indicator
Apr 3, 2009

Computer viking posted:

Jeg bodde nede på Sofienberg en stund, og eh. Jeg har aldri helt sett greia med Grünerløkka - det er slitent og søplete og litt så som så om natta, og jeg er ikke spesielt opptatt av hipsterbutikker.

Meh, det har noen ålreite utesteder og restauranter, det er helt greit.

SHAOLIN FUCKFIEND posted:

walla jeg knozer trynen din hvis som du ikke slutter å disse den byen min HORE

nå ble det utrivelig her

Party In My Diapee
Jan 24, 2014
i'm geneve

Dongattack
Dec 20, 2006

by Cyrano4747
har aldri vært i oslo og tørr ikke heller fordi det er så mange store skumle negere der

ditty bout my clitty
May 28, 2011

by FactsAreUseless
Fun Shoe
Negrene er ikke så skumle, de skal bare selge deg knark. Dagens tips: google brunsnegle samt dinside, og få nyttige tips om hvordan man best fjerner sigøynere.

Computer viking
May 30, 2011
Now with less breakage.

Ilustforponydeath posted:

Negrene er ikke så skumle, de skal bare selge deg knark.

Sant. Bråk går tross alt ut over hasjsalget deres.

Stalins Moustache
Dec 31, 2012

~~**I'm Italian!**~~
osloyfyr, har bodd her hele livet på østkanten
bitches jeg er den skumle utlendingen som moren din ikke ville du skulle henge med

Computer viking
May 30, 2011
Now with less breakage.

Stalins Moustache posted:

osloyfyr, har bodd her hele livet på østkanten
bitches jeg er den skumle utlendingen som moren din ikke ville du skulle henge med

Ref. tittelen din?

rear end cobra posted:

oslo er 100% pottit

og de fleste andre hovedsteder har i alle fall fine deler som ikke bare er naturen rundt byen


Jeg var en måned i Helsinki for jobben for et par år siden (i November, til og med). Helt ok sted, minner merkelig om Oslo bortsett fra at det henger igjen litt mer 80-tall og 90-tall. Jeg nevnte det for ei på jobben som er Finsk men har bodd i Oslo et par år, og fikk vite at hennes første reaksjon i Oslo var "dette er da veldig likt Helsinki". Nå er ikke "omtrent samme by-kvalitet som i Finland" et enormt kvalitetsstempel, men likevel.

Computer viking fucked around with this message at 17:26 on Nov 14, 2014

Lodin
Jul 31, 2003

by Fluffdaddy
Forskjellen er vel at det ikke ligger folk som har skutt seg på annenhvert gatehjørne.

ditty bout my clitty
May 28, 2011

by FactsAreUseless
Fun Shoe
Singapore er det oslo kunne vært, og jeg feller en tåre hver gang jeg er der. En hel glitrende betongby bygd av slavearbeidende indere som får dødsstraff dersom de gjør noe kriminelt.

*snufs*

Tankakern
Jul 25, 2007

https://www.youtube.com/watch?v=5DTLr4YtaTk

Roy
Sep 24, 2007

Ilustforponydeath posted:

Singapore er det oslo kunne vært, og jeg feller en tåre hver gang jeg er der. En hel glitrende betongby bygd av slavearbeidende indere som får dødsstraff dersom de gjør noe kriminelt.

*snufs*

Huff ja "Å se på oss vi er så gode og norske og moralske og demokrati og bla bla bla"

ditty bout my clitty
May 28, 2011

by FactsAreUseless
Fun Shoe
Får det flere meter opp i halsen. Tro hvor bra vi kunne hatt det dersom vi var som qatar.

Max Manus
Oct 25, 2004

Saboteur par excellence.
Nap Ghost

Ilustforponydeath posted:

Får det flere meter opp i halsen. Tro hvor bra vi kunne hatt det dersom vi var som qatar.

Hadde blitt OL og VM 2022 da gitt.

Roy
Sep 24, 2007
Så, har folk vært på fylla i helgen?

Slaapaav
Mar 3, 2006

by Azathoth
nei får for lite penger av nav til det desverre

Attitude Indicator
Apr 3, 2009

jeg har ligget på verandaen i termodress, skreket etter fuglene og kylt innpå med whiskey hele helgen.

FreudianSlippers
Apr 12, 2010

Shooting and Fucking
are the same thing!

Norway more like NorGay!

Nei, ég segi bara svona. Ekki að það sé eitthvað að því það sem fólk gerir í sínu einkalífi kemur engum við nema þeim.

Dongattack
Dec 20, 2006

by Cyrano4747

Attitude Indicator posted:

jeg har ligget på verandaen i termodress, skreket etter fuglene og kylt innpå med whiskey hele helgen.

lol




altså, hvorfor har vi så elendig nett i dette landet? i trondheim, oslo og sånt er det vel fiber, men her ute på landsbygda er det faen meg max 2mb ned. skjønner ikke hvorfor dette skal være et problem i rike onkel-norge når sigøynertiggeren sverige har fiber langt inni villmarka

r u ready to WALK
Sep 29, 2001

Ja men med norske lønninger (eller NAV) så har du glatt råd til å trunke 10x ADSL linjer til samme fjøset

SHAOLIN FUCKFIEND
Jan 21, 2008

http://preben.life/

er det bare meg eller er du dømt til å skape noe sånt hvis du kaller sønnen din Preben

Attitude Indicator
Apr 3, 2009

http://www.nrk.no/vestfold/julekaker-gjor-deg-kat-1.12042068

spise pepperkake, grine og runke seg gjennom desember. litt som januar, februar, mars, april, mai, juni, juli, augsut, september, oktober og november egentlig.

Bastastic
Jun 20, 2010

SHAOLIN FUCKFIEND posted:

http://preben.life/

er det bare meg eller er du dømt til å skape noe sånt hvis du kaller sønnen din Preben

næ jeg kjenner en preben og han er ållreit

Max Manus
Oct 25, 2004

Saboteur par excellence.
Nap Ghost

Dongattack posted:

altså, hvorfor har vi så elendig nett i dette landet? i trondheim, oslo og sånt er det vel fiber, men her ute på landsbygda er det faen meg max 2mb ned. skjønner ikke hvorfor dette skal være et problem i rike onkel-norge når sigøynertiggeren sverige har fiber langt inni villmarka


Det kommer av at når vi bygde ut "bredbånd" så ble det satset på å bruke kobberkabler istede for fiber, siden det var billigere (og raskere siden man kunne bruke det som allerede lå i bakken). Forstå det den som kan.

Dongattack
Dec 20, 2006

by Cyrano4747

Max Manus posted:

Det kommer av at når vi bygde ut "bredbånd" så ble det satset på å bruke kobberkabler istede for fiber, siden det var billigere (og raskere siden man kunne bruke det som allerede lå i bakken). Forstå det den som kan.

~Spare Penger~

Dongattack
Dec 20, 2006

by Cyrano4747

error1 posted:

Ja men med norske lønninger (eller NAV) så har du glatt råd til å trunke 10x ADSL linjer til samme fjøset

lol det er ikke bygd ut nok til de som bor her en gang, jeg snappa opp den "siste" forbindelsen og det betydde at når det flytta inn folk i de to nærmeste nabohusa så var det null internett for de. alle sammen involvert ble til varierende grader eid

prinneh
Jul 29, 2005
prince of denmark
Her i skandinaviens Sydfrankrig hedder en "rulle kebab" en durum. Har lige brug hele min søndag på at oversætte fra norsk til dansk og i er altså gale deropp på fjeldet.

Roy
Sep 24, 2007
Jeg liker hvordan alle høyder over 100 meter er et fjell for Danskene.

prinneh
Jul 29, 2005
prince of denmark
Vi har et bjerg i danmark. Det er omkring 150m højt og vi kalder det himmelbjerget (SKY MOUNTAIN!!). Når den globale opvarmning kommer får norge en ny indvandrer bølge på omkring 6 million.

Roy
Sep 24, 2007
Tar dere med gammel Dansk og røde pølser er dere hjertelig velkommne

Bastastic
Jun 20, 2010

Ta med dere Kristiania!!

SplitSoul
Dec 31, 2000

let us rest below the chalky waves from where we once rose.

danskjävlar i dybet.

Valfar
Nov 12, 2004

Born to lose, live to win.

Dongattack posted:

lol




altså, hvorfor har vi så elendig nett i dette landet? i trondheim, oslo og sånt er det vel fiber, men her ute på landsbygda er det faen meg max 2mb ned. skjønner ikke hvorfor dette skal være et problem i rike onkel-norge når sigøynertiggeren sverige har fiber langt inni villmarka

For noen år siden var kabelnettet i blokka jeg bodde i så bedritent at det måtte fornyes, og det ble da lagt ny coax til hver leilighet :toot:

Dongattack
Dec 20, 2006

by Cyrano4747

Valfar posted:

For noen år siden var kabelnettet i blokka jeg bodde i så bedritent at det måtte fornyes, og det ble da lagt ny coax til hver leilighet :toot:

:negative:

Howmuch
Apr 29, 2008

FreudianSlippers posted:

Norway more like NorGay!

Nei, ég segi bara svona. Ekki að það sé eitthvað að því það sem fólk gerir í sínu einkalífi kemur engum við nema þeim.

Það var mikið að maður skilur eitthvað hérna. Var orðinn andskoti hræddur í kringum alla þessa útlendinga.

Cmdr Tomalak
Aug 13, 2007

How long shall we stare at each other across the Neutral Zone?
Dokker kan le. I morgen jeg flyr til Oslo fra Toronto til å være i publikum av talkshow av Ylvis. 2. rad. Neste uke, 1. rad.


Det er meg. Jeg er en jævlar idiot.

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Dongattack
Dec 20, 2006

by Cyrano4747

Cmdr Tomalak posted:

Dokker kan le. I morgen jeg flyr til Oslo fra Toronto til å være i publikum av talkshow av Ylvis. 2. rad. Neste uke, 1. rad.


Det er meg. Jeg er en jævlar idiot.

lol, er du stalkeren deres?

  • Locked thread