Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Locked thread
Freak Futanari
Apr 11, 2008
tissemannvideoen var ganske morsom. ylvis er vanligvis ganske morsomt faktisk. det var det jeg ville si i denne tråden. takk for meg

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Freak Futanari
Apr 11, 2008

Dongattack posted:

pls bli her og snakk litt om futunari, har aldri sett noen skrive om futunari på norsk

norge har ikke noe særlig miljø for futanarientusiaster dessverre. det er trist men sant

Freak Futanari
Apr 11, 2008

Dongattack posted:

hulder imo er norsk futunari, driver å lusker i skogen med gigantisk kuk

høres ut som jeg må planlegge en liten tur uti skauen :mrgw:

Freak Futanari
Apr 11, 2008

jeg spiste nettopp joikaboller til middag. det er digg.

Freak Futanari
Apr 11, 2008
det er veldig trist å høre om bæsjeproblemene dine og jeg håper at rumpa di en gang kan starte å fungere normalt

Freak Futanari
Apr 11, 2008

Torka posted:

how are there so many people in gbs that speak norwegian

det er fordi vi tjener så masse oljepenger at ti dollar ikke er så mye penger å betale for et forum, mens amerikanere må jobbe hele dagen bare for en ny avatar.

Freak Futanari
Apr 11, 2008
vi sitter bare her og NAVer hele dagen, faktisk.

Freak Futanari
Apr 11, 2008

Stalins Moustache posted:

faen jeg hater pytt i panne så jævla mye

pytt i panne er muligens det verste som fins.

Freak Futanari
Apr 11, 2008

Dongattack posted:

jeg husker første gang fattern skulle lage middag, det var den aller første "pappa helga" og han diska seff opp med en pose pytt i panne

veik og teit som jeg var kasta jeg opp og dreit på meg samtidig

etter det lærte han seg å lage middag

det samme skjedde med meg men jeg var for høflig til å spy så jeg måtte spise pytt i panne flere ganger. det var nesten like fælt som de big one pizzaene som alltid klarte å bli skikkelig vassne og ekle.

Freak Futanari
Apr 11, 2008

Computer viking posted:

Eh. Billig pytt i panne er omtrent bare løk og potet, og bør ikke brukes som noe annet enn grunnlag - men det blir helt ok med med ekstra pølsebiter, ost og krydder.

det høres ut som du aldri har blitt utsatt for en pappamiddag når du var liten.

Freak Futanari
Apr 11, 2008
jeg liker egg.

Freak Futanari
Apr 11, 2008
frp-pizza er kebabpizza som siv jensen spiser for å se inklusiv ut på tv mens hun prøver å holde tilbake oppkastet

Freak Futanari
Apr 11, 2008
her i haugesund har vi en kebabsjappe som lager ganske god kebabtallerken, men også god rullekebab. begge to har sine styrker og svakheter.

Freak Futanari
Apr 11, 2008
særr, hvis dere noensinne er i haugesund så prøv kebabexpressen. den ligger rett ved siden av en thaisjappe som lager skikkelig trevlete biffsnadder.

Freak Futanari
Apr 11, 2008

Dongattack posted:

franco = bøgis

jeg tom-siterer denne posten.

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Freak Futanari
Apr 11, 2008
jeg er glad for at calle vant.

  • Locked thread