Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Post
  • Reply
Somfin
Oct 25, 2010

In my🦚 experience🛠️ the big things🌑 don't teach you anything🤷‍♀️.

Nap Ghost

Blind Rasputin posted:

I don’t know why this made me so teary eyed. What a man. Our world right now would not deserve him.

Because he won by speaking quiet truth until the shell of sarcasm and caustic cynicism, baked onto that man by the kiln of American politics, cracked like an eggshell and the real, kind-hearted, curious human buried underneath was finally allowed to speak.

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Jamesman
Nov 19, 2004

"First off, let me start by saying curly light blond hair does not suit Hyomin at all. Furthermore,"
Fun Shoe

Somfin posted:

Because he won by speaking quiet truth until the shell of sarcasm and caustic cynicism, baked onto that man by the kiln of American politics, cracked like an eggshell and the real, kind-hearted, curious human buried underneath was finally allowed to speak.

It's the real-life version of the Grinch's heart growing.

china bot
Sep 7, 2014

you listen HERE pal
SAY GOODBYE TO TELEPHONE SEX
Plaster Town Cop

Blind Rasputin posted:

I don’t know why this made me so teary eyed. What a man. Our world right now would not deserve him.

It's a beautiful clip. I genuinely can't watch it without crying, and yet I watch it endlessly :getin::cry:

Dreddout
Oct 1, 2015

You must stay drunk on writing so reality cannot destroy you.

Pissed Ape Sexist posted:

Here's the Mr. Rogers piece formatted on the current Esquire site with images and non-lovely archive formatting, if anyone cares:
http://www.esquire.com/entertainment/tv/a27134/can-you-say-hero-esq1198/

Imagine if he lived long enough to see this become the most popular form of youth entertainment


theflyingorc
Jun 28, 2008

ANY GOOD OPINIONS THIS POSTER CLAIMS TO HAVE ARE JUST PROOF THAT BULLYING WORKS
Young Orc

RFC2324 posted:

mods, please ban this sick filth for dissing Mr Rogers

Mr Rogers was a treasure but seriously his puppets were far and away the worst part of his show

Memento
Aug 25, 2009


Bleak Gremlin

RFC2324
Jun 7, 2012

http 418

theflyingorc posted:

Mr Rogers was a treasure but seriously his puppets were far and away the worst part of his show

considering everything about his show was great that isn't saying anything

the_steve
Nov 9, 2005

We're always hiring!

RFC2324 posted:

considering everything about his show was great that isn't saying anything

Seriously.

When he died, one of the goons in the announcement thread said something to the tune of
"People waiting on the second coming of Christ must not have been paying attention, because it already happened, and his name was Fred Rogers."

I probably mangled the quote, but, you get the point.

Android Apocalypse
Apr 28, 2009

The future is
AUTOMATED
and you are
OBSOLETE

Illegal Hen
Somebody mashed together Frinkiac with a randomizer and added that dumb Ashcammm Tweet to create meme gold.

Memento
Aug 25, 2009


Bleak Gremlin
OK this is pretty good.

super macho dude
Aug 9, 2014


Guy Mann
Mar 28, 2016

by Lowtax

Inzombiac posted:

A page or two back but SA/Helldump were the bad guys in this one.
Some goons got really creepy on his sister, Neil came to her defense and Helldump cratered him.
He didn't disengage soon enough and got drug down with them. loving sucks.

Just because the dude makes some funny things doesn't mean him constantly attention whoring and then trying to be the puppetmaster general when people made fun of him for it was good.

Screaming Idiot
Nov 26, 2007

JUST POSTING WHILE JERKIN' MY GHERKIN SITTIN' IN A PERKINS!

BEATS SELLING MERKINS.

the_steve posted:

Seriously.

When he died, one of the goons in the announcement thread said something to the tune of
"People waiting on the second coming of Christ must not have been paying attention, because it already happened, and his name was Fred Rogers."

I probably mangled the quote, but, you get the point.

As much as I agree with the sentiment, I think Mr. Rogers would be offended by it and give us a gentle talking-to about respect and humility.


I miss Mr. Rogers so much. :(

ThaGhettoJew
Jul 4, 2003

The world is a ghetto

theflyingorc posted:

Mr Rogers was a treasure but seriously his puppets were far and away the worst part of his show



Seriously tho, Mr. Rogers was one of the best humans.

Viruswithshoes
Mar 26, 2007

Randaconda
Jul 3, 2014

by Jeffrey of YOSPOS

:randstare:

Mr Luxury Yacht
Apr 16, 2012


https://www.youtube.com/watch?v=Pg_8RUb-nRk

cinci zoo sniper
Mar 15, 2013




Hvad fanden var det lige du sagde omkring mig, din lille tæve? Du skal lige have at vide at jeg graduerede i toppen af frømandskorpset, og jeg har været involveret i adskillige hemmelige angreb på Al-Quaeda, og jeg har over trehundrede bekræftede drab. Jeg er trænet i guerilla krigsførelse, og jeg er den bedste snigskytte i hele Forsvaret. For mig er du ikke andet end bare endnu en skydeskive. Jeg vil satanedme udrydde dig på en måde, som aldrig før er blevet set på denne jord, mærk mine loving ord. Tror du virkelig du kan slippe afsted med at sige sådan noget lort til mig over internettet? Tro om igen, skiderik. Mens vi snakker så er jeg i gang med at kontakte mit hemmelige netværk af spioner rundt om i Danmark og din IP-adresse spores lige nu, så gør dig klar på stormen, maddike. Stormen der udrydder den ynkelige lille ting du kalder dit liv. Du er fandme død, knægt. Jeg kan være hvor som helst, når som helst, og jeg kan dræbe dig på over syvhundrede måder, og det er bare med mine bare hænder. Ikke blot er jeg trænet i ubevæbnet kamp i udførlig grad, men jeg har også adgang til hele den danske flådes arsenal og jeg vil bruge det i dets fulde omfang til at vaske din elendige røv af kontinentet, din lille skid. Hvis bare du havde vidst hvad for en ugudelig straf din lille ”smarte” kommentar ville bringe ned over hovedet på dig, så havde du måske holdt din loving kæft. Men du kunne ikke, du gjorde det ikke, og nu betaler du så prisen, din satans kraftidiot. Jeg vil skide raseri over det hele på dig og du vil drukne i det. Du er loving død, sønnike.

Grassy Knowles
Apr 4, 2003

"The original Terminator was a gritty fucking AMAZING piece of sci-fi. Gritty fucking rock-hard MURDER!"

cinci zoo sniper posted:

Hvad fanden var det lige du sagde omkring mig, din lille tæve? Du skal lige have at vide at jeg graduerede i toppen af frømandskorpset, og jeg har været involveret i adskillige hemmelige angreb på Al-Quaeda, og jeg har over trehundrede bekræftede drab. Jeg er trænet i guerilla krigsførelse, og jeg er den bedste snigskytte i hele Forsvaret. For mig er du ikke andet end bare endnu en skydeskive. Jeg vil satanedme udrydde dig på en måde, som aldrig før er blevet set på denne jord, mærk mine loving ord. Tror du virkelig du kan slippe afsted med at sige sådan noget lort til mig over internettet? Tro om igen, skiderik. Mens vi snakker så er jeg i gang med at kontakte mit hemmelige netværk af spioner rundt om i Danmark og din IP-adresse spores lige nu, så gør dig klar på stormen, maddike. Stormen der udrydder den ynkelige lille ting du kalder dit liv. Du er fandme død, knægt. Jeg kan være hvor som helst, når som helst, og jeg kan dræbe dig på over syvhundrede måder, og det er bare med mine bare hænder. Ikke blot er jeg trænet i ubevæbnet kamp i udførlig grad, men jeg har også adgang til hele den danske flådes arsenal og jeg vil bruge det i dets fulde omfang til at vaske din elendige røv af kontinentet, din lille skid. Hvis bare du havde vidst hvad for en ugudelig straf din lille ”smarte” kommentar ville bringe ned over hovedet på dig, så havde du måske holdt din loving kæft. Men du kunne ikke, du gjorde det ikke, og nu betaler du så prisen, din satans kraftidiot. Jeg vil skide raseri over det hele på dig og du vil drukne i det. Du er loving død, sønnike.

:discourse:

Calaveron
Aug 7, 2006
:negative:

Lotsa cheating with tv clips here

canyoneer
Sep 13, 2005


I only have canyoneyes for you
I don't speak muppet chef language but I still got that.

Altared State
Jan 14, 2006

I think I was born to burn
😀

Only registered members can see post attachments!

Sagebrush
Feb 26, 2012

canyoneer posted:

I don't speak muppet chef language but I still got that.

Yep, just the syntax of the first sentence is enough

ashnjack
Jun 8, 2010

FUCK FLOWERS. JUST...FUCK 'EM.

cinci zoo sniper posted:

Hvad fanden var det lige du sagde omkring mig, din lille tæve? Du skal lige have at vide at jeg graduerede i toppen af frømandskorpset, og jeg har været involveret i adskillige hemmelige angreb på Al-Quaeda, og jeg har over trehundrede bekræftede drab. Jeg er trænet i guerilla krigsførelse, og jeg er den bedste snigskytte i hele Forsvaret. For mig er du ikke andet end bare endnu en skydeskive. Jeg vil satanedme udrydde dig på en måde, som aldrig før er blevet set på denne jord, mærk mine loving ord. Tror du virkelig du kan slippe afsted med at sige sådan noget lort til mig over internettet? Tro om igen, skiderik. Mens vi snakker så er jeg i gang med at kontakte mit hemmelige netværk af spioner rundt om i Danmark og din IP-adresse spores lige nu, så gør dig klar på stormen, maddike. Stormen der udrydder den ynkelige lille ting du kalder dit liv. Du er fandme død, knægt. Jeg kan være hvor som helst, når som helst, og jeg kan dræbe dig på over syvhundrede måder, og det er bare med mine bare hænder. Ikke blot er jeg trænet i ubevæbnet kamp i udførlig grad, men jeg har også adgang til hele den danske flådes arsenal og jeg vil bruge det i dets fulde omfang til at vaske din elendige røv af kontinentet, din lille skid. Hvis bare du havde vidst hvad for en ugudelig straf din lille ”smarte” kommentar ville bringe ned over hovedet på dig, så havde du måske holdt din loving kæft. Men du kunne ikke, du gjorde det ikke, og nu betaler du så prisen, din satans kraftidiot. Jeg vil skide raseri over det hele på dig og du vil drukne i det. Du er loving død, sønnike.

"What the hell were you saying about me, your little bitch? You just need to know that I graduated at the top of the fraternity corps, and I have been involved in several secret attacks on Al-Quaeda and I have over three hundred confirmed assassinations. I'm trained in guerrilla warfare, and I'm the best sniper in the entire Armed Forces. To me, you're nothing but just another shooting disc. I want satanism to wipe you out in a way that has never been seen on this earth, feel my loving words. Do you really think you can get rid of saying something like that to me over the internet? Think again, skider. While we're talking, I'm in touch with my secret network of spies around Denmark and your IP address is tracked right now, so get ready for the storm, maddike. The storm that eradicates the pitiful little thing you call your life. You're loving dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and it's just with my bare hands. Not only is I trained in unarmed combat to a large extent, but I also have access to the entire fleet's arsenal and I will use it to its full extent to wash your miserable rear end of the continent, your little skis. If only you had known what a wicked punishment your little "smart" comment would bring down your head, you might have held your loving jaw. But you could not, you did not, and now you pay the price, the power of your satan. I want to fury all over you and you will drowning in it. You're loving dead, son."

I'm a graduate of the fraternity Corp.

Hedningen
May 4, 2013

Enough sideburns to last a lifetime.

cinci zoo sniper posted:

Hvad fanden var det lige du sagde omkring mig, din lille tæve? Du skal lige have at vide at jeg graduerede i toppen af frømandskorpset, og jeg har været involveret i adskillige hemmelige angreb på Al-Quaeda, og jeg har over trehundrede bekræftede drab. Jeg er trænet i guerilla krigsførelse, og jeg er den bedste snigskytte i hele Forsvaret. For mig er du ikke andet end bare endnu en skydeskive. Jeg vil satanedme udrydde dig på en måde, som aldrig før er blevet set på denne jord, mærk mine loving ord. Tror du virkelig du kan slippe afsted med at sige sådan noget lort til mig over internettet? Tro om igen, skiderik. Mens vi snakker så er jeg i gang med at kontakte mit hemmelige netværk af spioner rundt om i Danmark og din IP-adresse spores lige nu, så gør dig klar på stormen, maddike. Stormen der udrydder den ynkelige lille ting du kalder dit liv. Du er fandme død, knægt. Jeg kan være hvor som helst, når som helst, og jeg kan dræbe dig på over syvhundrede måder, og det er bare med mine bare hænder. Ikke blot er jeg trænet i ubevæbnet kamp i udførlig grad, men jeg har også adgang til hele den danske flådes arsenal og jeg vil bruge det i dets fulde omfang til at vaske din elendige røv af kontinentet, din lille skid. Hvis bare du havde vidst hvad for en ugudelig straf din lille ”smarte” kommentar ville bringe ned over hovedet på dig, så havde du måske holdt din loving kæft. Men du kunne ikke, du gjorde det ikke, og nu betaler du så prisen, din satans kraftidiot. Jeg vil skide raseri over det hele på dig og du vil drukne i det. Du er loving død, sønnike.

Ingen gorilla krigsførelse, 5/10.

china bot
Sep 7, 2014

you listen HERE pal
SAY GOODBYE TO TELEPHONE SEX
Plaster Town Cop

time...to meme

Dabir
Nov 10, 2012

had to roll a few times to get something decent but when it delivers

Only registered members can see post attachments!

axolotl farmer
May 17, 2007

Now I'm going to sing the Perry Mason theme

Hedningen posted:

Ingen gorilla krigsførelse, 5/10.

Guy Mann
Mar 28, 2016

by Lowtax



Randaconda
Jul 3, 2014

by Jeffrey of YOSPOS

:colbert:

The Anime Liker
Aug 8, 2009

by VideoGames

Mierenneuker
Apr 28, 2010


We're all going to experience changes in our life but only the best of us will qualify for front row seats.

Mods, "satans kraftidiot" plz.

Former DILF
Jul 13, 2017


:eyepop: get a load of that masonic hand gesture is that a british prince?

Jeza
Feb 13, 2011

The cries of the dead are terrible indeed; you should try not to hear them.

Former DILF posted:

:eyepop: get a load of that masonic hand gesture is that a british prince?

Prince Harry I believe. He once dressed up as a Nazi for a costume, which is roughly the extent of my knowledge about him.

Say Nothing
Mar 5, 2013

by FactsAreUseless

Comptroll The Forums
Apr 25, 2007

DON'T HURT MY FEE FEES!

after???????? :confused:

Benny Harvey
Nov 24, 2012

cinci zoo sniper posted:

Hvad fanden var det lige du sagde omkring mig, din lille tæve? Du skal lige have at vide at jeg graduerede i toppen af frømandskorpset, og jeg har været involveret i adskillige hemmelige angreb på Al-Quaeda, og jeg har over trehundrede bekræftede drab. Jeg er trænet i guerilla krigsførelse, og jeg er den bedste snigskytte i hele Forsvaret. For mig er du ikke andet end bare endnu en skydeskive. Jeg vil satanedme udrydde dig på en måde, som aldrig før er blevet set på denne jord, mærk mine loving ord. Tror du virkelig du kan slippe afsted med at sige sådan noget lort til mig over internettet? Tro om igen, skiderik. Mens vi snakker så er jeg i gang med at kontakte mit hemmelige netværk af spioner rundt om i Danmark og din IP-adresse spores lige nu, så gør dig klar på stormen, maddike. Stormen der udrydder den ynkelige lille ting du kalder dit liv. Du er fandme død, knægt. Jeg kan være hvor som helst, når som helst, og jeg kan dræbe dig på over syvhundrede måder, og det er bare med mine bare hænder. Ikke blot er jeg trænet i ubevæbnet kamp i udførlig grad, men jeg har også adgang til hele den danske flådes arsenal og jeg vil bruge det i dets fulde omfang til at vaske din elendige røv af kontinentet, din lille skid. Hvis bare du havde vidst hvad for en ugudelig straf din lille ”smarte” kommentar ville bringe ned over hovedet på dig, så havde du måske holdt din loving kæft. Men du kunne ikke, du gjorde det ikke, og nu betaler du så prisen, din satans kraftidiot. Jeg vil skide raseri over det hele på dig og du vil drukne i det. Du er loving død, sønnike.

It's especially funny because Sweden is a neutral country.

Jamesman
Nov 19, 2004

"First off, let me start by saying curly light blond hair does not suit Hyomin at all. Furthermore,"
Fun Shoe

Jeza posted:

Prince Harry I believe. He once dressed up as a Nazi for a costume, which is roughly the extent of my knowledge about him.

Makes sense he'd be hanging out with the Trumps.



Yes. It flushes your pipes so you don't get infections.

Besides, orgasms usually set things into motion where you gotta pee or poop anyway.

Jabberlock
Nov 29, 2014



Adbot
ADBOT LOVES YOU

Comptroll The Forums
Apr 25, 2007

DON'T HURT MY FEE FEES!

Jamesman posted:


Besides, orgasms usually set things into motion where you gotta pee or poop anyway.

got yer cause and effect reversed there, chief

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply