Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Post
  • Reply
Chrs
Sep 21, 2015



Doom Eternal arrived yesterday and Animal Crossing came today. Thats me sorted for a bit

Adbot
ADBOT LOVES YOU

NotJustANumber99
Feb 15, 2012



Dell_Zincht posted:

Just ate a fortune cookie with no fortune inside it

Pretty much

goatface
Dec 5, 2007

I had a video of that when I was about 6.

I remember it being shit.




Grimey Drawer

I never knew how uncomfortable my dining chairs were until I started trying to sit on one all day.

Inexplicable Humblebrag
Sep 20, 2003




you think they're uncomfortable to sit in, you should try loving one!

i mean, at some point in the lockdown it might seem appealing

Ratjaculation
Aug 3, 2007

:parrot::parrot::parrot:

I AM A FREE
I AM NOT MAN
A NUMBER





Works done. I'm done.

gently caress.

Ratjaculation
Aug 3, 2007

:parrot::parrot::parrot:

I AM A FREE
I AM NOT MAN
A NUMBER





i'm signing off for a while or im going to sit on SA and wallow.

take care friends

Bobby Deluxe
May 9, 2004

this changes nothing, i am still dead inside

sorry to hear that rats, i can not imagine finding work is going to be easy

heres hoping the lords and mps can convince boris to do some form of ubi

no you are right, we fuuucked

Jose
Jul 24, 2007





goatface posted:

I never knew how uncomfortable my dining chairs were until I started trying to sit on one all day.

The IKEA Markus is a good not hideously expensive desk chair but idk how awkward getting one will be rn

Inexplicable Humblebrag
Sep 20, 2003




condolences, rat

Dell_Zincht
Nov 5, 2003

lEt'S mOsEy





Ratjaculation posted:

i'm signing off for a while or im going to sit on SA and wallow.

take care friends

Sucks to hear that man, I know i've only started posting ITT but you seem cool. Hope you find another job soon.

Vitamins
May 1, 2012



got 1 more week of guaranteed work and pay, then we're being told to stay away with no pay unless the government comes up with a viable option to keep people paid. oh but you have to come in straight away if called so don't you go looking for other work you scum

lmao

crispix
Mar 28, 2015

Oh globbits


Vitamins posted:

got 1 more week of guaranteed work and pay, then we're being told to stay away with no pay unless the government comes up with a viable option to keep people paid. oh but you have to come in straight away if called so don't you go looking for other work you scum

lmao

Nick everything on your way out imo

Looke
Aug 2, 2013



ratty my friend

NotJustANumber99
Feb 15, 2012



Hands up if u in the pub when they shut the pubs

Jaded Burnout
Jul 10, 2004




Vitamins posted:

got 1 more week of guaranteed work and pay, then we're being told to stay away with no pay unless the government comes up with a viable option to keep people paid. oh but you have to come in straight away if called so don't you go looking for other work you scum

lmao

https://www.bbc.co.uk/news/business-51982005 posted:

The government is to pay 80% of wages for employees not working, up to 2,500 a month, Chancellor Rishi Sunak says.

NotJustANumber99
Feb 15, 2012



Everyone with a wage below that cut off should have their wage raised to that level right now

kecske
Feb 28, 2011

it's round, like always



Bobby Deluxe posted:

this is the saddest thing so far

animal crossing is staring mockingly at me from the table. maybe I should go pick up a Switch Lite while the shops are still open :crnasickos:

NotJustANumber99
Feb 15, 2012



Lol. I can't get any coke. Heads need to roll

Vitamins
May 1, 2012




a government helping me? this is a new and welcome development

Inexplicable Humblebrag
Sep 20, 2003




it's genuinely surprising

goatface
Dec 5, 2007

I had a video of that when I was about 6.

I remember it being shit.




Grimey Drawer

It's ok, they're going to sell off the NHS to pay for it.

Pistol_Pete
Sep 15, 2007

I disagree! Only 2 Princesses have died. That is one of the smallest number of dead Princesses you can have.


Oven Wrangler

To save the Uk from Socialism, the Tories must enact Socialism.

This is such a loving weird timeline. When do the aliens invade.

oh no computer
May 27, 2003



i'm wondering whether i should finally sign on

Solefald
Jun 9, 2010

すう すう





Lmfao this dog looks like a normal dog with my Bullseye's face photoshopped on. Hnnng Shar peis are the best ❤️❤️❤️❤️

Anyway good news, restaurant is stopping trade as of tonight but so far I seem to still have my job. GO 'ED

Solefald
Jun 9, 2010

すう すう




NotJustANumber99 posted:

Hands up if u in the pub when they shut the pubs

I'm having a few pints now to say bye to folk but apparently the landlord is gonna stay open in secret lmao

Inexplicable Humblebrag
Sep 20, 2003




you should still get 80% pay

unless you're self-employed, of course. condolences ratty you just get statutory sick pay

Vitamins
May 1, 2012



goatface posted:

It's ok, they're going to sell off the NHS to pay for it.

drat this monkeys paw

oh no computer
May 27, 2003



a local brewery has a bunch of beer that's going to go off soon so they're selling it cheapish and delivering it for free. i'm tempted to get 20L for 50 but it has to be drunk in a week which would be a decent effort

goatface
Dec 5, 2007

I had a video of that when I was about 6.

I remember it being shit.




Grimey Drawer

That's only just over 5 pints a day. Casual holiday drinking.

crispix
Mar 28, 2015

Oh globbits


I have always found bottled beer to be fine even about a year past its best before date

Inexplicable Humblebrag
Sep 20, 2003




beer doesn't immediately kill you once it hits its sell by date. it'll just start to deteriorate in taste a bit. hop compounds don't last forever, and places can't sell past the sell-by date

if it's a keg it'll just go flat, which is worse

Looke
Aug 2, 2013



gonna dob u all in

crispix
Mar 28, 2015

Oh globbits


I did once buya bottle of wine that was well past its best. It had gone a funny colour and I thought it'd be okay to just make spritzers with (wsa a bit of a low point) but it really was terrible. It smelled like hairspray and had a disgusting aftertaste that I still can remember

Chrs
Sep 21, 2015



oh no computer posted:

a local brewery has a bunch of beer that's going to go off soon so they're selling it cheapish and delivering it for free. i'm tempted to get 20L for 50 but it has to be drunk in a week which would be a decent effort

Thats easy doable

NotJustANumber99
Feb 15, 2012



I'm pretty sure the Google lady just coughed

NotJustANumber99
Feb 15, 2012



Lol oh dear what is it when you poo poo out like I dunno blood jelly fish? At least the NHS is in a strong position to deal with things like this

Jaded Burnout
Jul 10, 2004




uhhhhh colon cancer? rip ur rear end

NotJustANumber99
Feb 15, 2012



Hmmm. Ok I'd prefer something more positive though?

NotJustANumber99
Feb 15, 2012



It says unexplained weight loss! I'm fine

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Inexplicable Humblebrag
Sep 20, 2003




a huge blood clot in your stool is generally not a good sign

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply