Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Post
  • Reply
RealityWarCriminal
Aug 10, 2016

all war is crime
still cute tho


They always pick such awkward times for these

Adbot
ADBOT LOVES YOU

RealityWarCriminal
Aug 10, 2016

all war is crime
still cute tho


Should have announced the next artifact set

ElNarez
Nov 4, 2009


they gave gram gram anti-aircraft ordnance

Craptacular!
Jul 9, 2001

Fuck the DH


Less heroes like Grimstroke and more heroes like Granny Goblin.

IncendiaC
Sep 25, 2011


yeah announcing a new hero before game 2 of an elimination series doesn't exactly seem like a good idea

Incoherence
May 22, 2004

POYO AND TEAR


Gonna take my dragon to the old top road
Gonna trade until I can't no more

BabyRyoga
May 21, 2001

THUNDERDOME LOSER 2021


Strange that they keep coming up with completely new hero concepts rather than releasing ones that are known to exist but not in the game yet.

Like Tidal Spirit, Sorla Khan, whatever other artifact heroes exist, etc. They have enough content planned to add a hero a season rather than 1 or 2 a year.

Red Red Blue
Feb 11, 2007





yo that hero looks sick, i hope it's an offlaner

boredsatellite
Dec 7, 2013



https://www.youtube.com/watch?v=DXBpMy9VgNU

For those that missed it

Not Al-Qaeda
Mar 20, 2012


wonder if only 1 new hero this time

RealityWarCriminal
Aug 10, 2016

all war is crime
still cute tho


The artifact heroes will never make it to dota

IncendiaC
Sep 25, 2011


BabyRyoga posted:

Strange that they keep coming up with completely new hero concepts rather than releasing ones that are known to exist but not in the game yet.

Like Tidal Spirit, Sorla Khan, whatever other artifact heroes exist, etc. They have enough content planned to add a hero a season rather than 1 or 2 a year.

artifact heroes are probably shelved indefinitely because you know, Artifact (though the creep priest seem like neat concepts for heroes). 4th Spirit has been hinted at so much that valve's probably waiting for a special occasion to release them.

IcePhoenix
Sep 18, 2005

Take me to your Shida



IncendiaC posted:

yeah announcing a new hero before game 2 of an elimination series doesn't exactly seem like a good idea

the players all know about it ahead of itme

Marin Karin
Jul 29, 2011

What are you, compared to my magnificence?


GOTTA GO FAST

Chair In A Basket
Aug 6, 2005

I'm basically Jesus.


Nap Ghost

welcome back speedy spikey raisin

TowerofOil
May 22, 2007

You don't need a doctor, I'm a christian scientist.



Bread Liar

Big Brains unleashed

IcePhoenix
Sep 18, 2005

Take me to your Shida



clock, kotl, and ursa are the last remaining unpicked heroes now

Incoherence
May 22, 2004

POYO AND TEAR


It was going to be really sad if Dark Seer went a second TI in a row without getting played.

Lpzie
Nov 20, 2006

Pronounced El Peasy


the placement of that new hero film is so weird you gotta imagine more hero reveals are gonna come

RealityWarCriminal
Aug 10, 2016

all war is crime
still cute tho


I don't feel good about w33 alch

IcePhoenix
Sep 18, 2005

Take me to your Shida



Lpzie posted:

the placement of that new hero film is so weird you gotta imagine more hero reveals are gonna come

Allstar match being ARDM seems like a perfect format to randomly drop one

RealityWarCriminal
Aug 10, 2016

all war is crime
still cute tho


Where's goobusters and mikeraskol. They need to see this.

Red Red Blue
Feb 11, 2007





you get to save the arteezy hero for last and you pick the lifestealer yet again, into 2 (arguably 3) heroes that don't really give a poo poo about open wounds

mikeraskol
May 3, 2006

Oh yeah. I was killing you.

Itís actually amazing that itís 3 minutes in and you can already see that EG lost.

Fire Bulba, murder S4 and letís start this team over again please.

IcePhoenix
Sep 18, 2005

Take me to your Shida



https://www.reddit.com/r/DotA2/comments/az6og7/niyish_is_gonna_be_next_dota_2_hero/

Mars datamined lines that didn't match up with any current heroes

quote:


The lizard's death is on you!
Get out of my head!
No one controls a god while I'm around!
There is something seriously wrong!
Not even the fates control me!
You should have made me kill myself, because that was your only chance!

first one seems pretty obviously to link with snapfire now, other lines certainly seem related but not to her

SpiritOfLenin
Apr 29, 2013

be happy :3




Lpzie posted:

the placement of that new hero film is so weird you gotta imagine more hero reveals are gonna come

I'd think there's gonna be some reveal tomorrow as well, but who knows what they'll reveal. Second hero would be the most likely one considering that the last couple of TIs have had double hero reveals, but who knows.

TheRat
Aug 30, 2006



Fly?

Super Rad
Feb 15, 2003
Sir Loin of Beef

wtf is EG's draft? bulba's like the most useless coach on the scene

mikeraskol
May 3, 2006

Oh yeah. I was killing you.

Lmao eg what the gently caress?

Cinara
Jul 15, 2007


This game feels over already.

boredsatellite
Dec 7, 2013



I do not believe in EG

mikeraskol
May 3, 2006

Oh yeah. I was killing you.

Cinara posted:

This game feels over already.

Because it is.

Broken Cog
Dec 28, 2009

We're all friends here


NA dot a

Frustrated
Jun 12, 2003



Fly is really bad. Jesus.

TheRat
Aug 30, 2006



Fly is choking real hard

mikeraskol
May 3, 2006

Oh yeah. I was killing you.

Fly is playing like poo poo and Sumails momentum just got ruined. And now eg is 3k down and canít recover.

Cinara
Jul 15, 2007


S4 is the only person on EG having a decent game and that's not gonna cut it with how good Liquid is farming.

IncendiaC
Sep 25, 2011


that was the saddest push attempt i've ever seen

Super Rad
Feb 15, 2003
Sir Loin of Beef

leave bulba in shanghai

Adbot
ADBOT LOVES YOU

mikeraskol
May 3, 2006

Oh yeah. I was killing you.

This is honestly just really sad to watch.

Trilane with no chance of victory giving dark seer a free game?

Absolutely horrendous plays by Fly?

Sumail uncharacteristically feeding?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply