Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
Gonk
View Results
 
  • Post
  • Reply
Fuzz
Jun 2, 2003

Avatar brought to you by the TG Sanity fund


It's Gonk over, man! Gonk over!

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Cease to Hope
Dec 12, 2011
the forum where people post about insurance in case they have to kill someone is mad at this guy again lol

would it be better to simply burn alive without pain to let you know to do something about it?

AndyElusive
Jan 7, 2007



Fifty years ago we'd have you upside down with a loving GONK up your rear end.

I'm not a GONK that's what's so insane about this.

Icon Of Sin
Dec 26, 2008






Fuzz posted:

It's Gonk over, man! Gonk over!

Weíre on an express elevator to Kessel, going GONK!

ikanreed
Sep 25, 2009

Rise and shine, master leprechaun.





No, han, she was drunk. What you did is rape. You raped Leia.


Gonk gonk

SirPhoebos
Dec 10, 2007

Horned Rat-Sempai Noticed Me!


Well, gonkually...

Pennywise the Frown
May 10, 2010



Upset Trowel

I'm depressed. I need more GONK in my life.

Roth
Jul 9, 2016


Pennywise the Frown posted:

I'm depressed. I need more GONK in my life.

We all do.

fartknocker
Oct 28, 2012

Damn it, this always happens. I think I'm gonna score, and then I never score. It's not fair.




Wedge Regret

Gonk.

TK-42-1
Oct 30, 2013

looks like we have a bad transmitter



Live by the gonk die by the gonk

Pennywise the Frown
May 10, 2010



Upset Trowel


Thank you.

fartknocker
Oct 28, 2012

Damn it, this always happens. I think I'm gonna score, and then I never score. It's not fair.




Wedge Regret

Iím here to Gonk and chew bubble gum, and Iím all out of gum.

Linux Pirate
Apr 21, 2012

Well, there goes our grant money.





Faster, Pussycat! Gonk! Gonk!

Ror
Oct 21, 2010

Everything's purrfect!



I know gonksploitation films are really problematic but they're so entertaining.

Icon Of Sin
Dec 26, 2008






Hereís GONK!

fartknocker
Oct 28, 2012

Damn it, this always happens. I think I'm gonna score, and then I never score. It's not fair.




Wedge Regret

I wanna know what Gonk is
I want you to show me
I wanna feel what Gonk is
I know you can show me
Ooh~

fartknocker
Oct 28, 2012

Damn it, this always happens. I think I'm gonna score, and then I never score. It's not fair.




Wedge Regret

I fought the gonk and the gonk won.

Gonk.

AndyElusive
Jan 7, 2007



https://www.youtube.com/watch?v=BMY3QPReARw

fartknocker
Oct 28, 2012

Damn it, this always happens. I think I'm gonna score, and then I never score. It's not fair.




Wedge Regret


Emptygonk

ikanreed
Sep 25, 2009

Rise and shine, master leprechaun.





That's neat, but where's a power droid power ballad?

fartknocker
Oct 28, 2012

Damn it, this always happens. I think I'm gonna score, and then I never score. It's not fair.




Wedge Regret

ikanreed posted:

That's neat, but where's a power droid power ballad?

Gonk.

fartknocker posted:

Hey!

Everybody's lookin' for somethin'
Somethin' to fill in the holes
We think a lot but don't talk much about it
'Till things get out of control, oh!

How do I know when it's gonk?
I can't tell you but it lasts forever
Oh! How does it feel when it's gonk?
It's just somethin' you feel together
When it's gonk

You look at every face in a crowd
Some shine and some keep you guessin'
Waiting for someone to come into focus
Teach you your final droid lesson
Ooh!

How do I know when it's gonk?
I can't tell you but it lasts forever
Oh! How does it feel when it's gonk?
It's just something you feel together

(Oh oh oh oh) Oh, when it's gonk
(Oh oh oh oh) You can feel it, yeah!
(Oh oh oh oh) Nothin's missin', yeah!

(Kloo Horn Solo)

(Oh oh oh oh) Yeah, you can feel it
(Oh oh oh oh) Oh, when it's gonk
(Oh oh oh oh) When nothin's missing, ow!

How do I know when it's gonk?
I can't tell you but it lasts forever
Ooh, how does it feel when it' gonk?
It's just something you feel together, hey!

How do I know when it's gonk?
I can't tell you but it lasts forever
When it's gonk
Ooh, when it's gonk
Hey! It'll last forever

(Na na na-ah na na)
When it's gonk
(Na na na-ah na na)
(Na na na-ah na na)
(Na na na-ah na na)
You and I, we're gonna feel this thing together
(Na na na-ah na na) (repeat to end)
When it's gonk, ooh
When it's gonk, baby
You can feel it, yeah!
We'll make it last forever
Ooh-ooh, when it's gonk

fartknocker
Oct 28, 2012

Damn it, this always happens. I think I'm gonna score, and then I never score. It's not fair.




Wedge Regret

Todayís a good day to gonk.

Gonk.

fartknocker
Oct 28, 2012

Damn it, this always happens. I think I'm gonna score, and then I never score. It's not fair.




Wedge Regret

Fans of Gonk should make a point to watch todayís new episode of The Bad Batch.

Darth TNT
Sep 20, 2013


GONK!

ikanreed
Sep 25, 2009

Rise and shine, master leprechaun.





Uta gonka solo

Darth TNT
Sep 20, 2013




Dragonball chapter 125

Ror
Oct 21, 2010

Everything's purrfect!



fartknocker posted:

Fans of Gonk should make a point to watch todayís new episode of The Bad Batch.

Is there a... bad gonk??

You want a nice droid but you need the bad gonk.

Cease to Hope
Dec 12, 2011
the forum where people post about insurance in case they have to kill someone is mad at this guy again lol

gonk

Brute Squad
Dec 20, 2006

Laughter is the sun that drives winter from the human race



fartknocker posted:

Fans of Gonk should make a point to watch todayís new episode of The Bad Batch.

gains from gonks

Full Metal Jackass
Jan 22, 2001

Rabid bats are welcome in my home


Gonk (gonk)

Cease to Hope
Dec 12, 2011
the forum where people post about insurance in case they have to kill someone is mad at this guy again lol

gonk

Linux Pirate
Apr 21, 2012

Well, there goes our grant money.





Sorry if it's been brought up before, but are we rooting for the superior, beloved EG-6 droid. Or are we rooting for the mishmash GNK power droid? Sure the GNK gave us the immortal "gonk" in its name. But when I think of Gonk, I think of the EG-6 power droid. With it's smooth sides giving way to a well defined equator. The GNK random "lets put a lip here, and then here" design philosophy plus the "It's not a rectangle but a weird square" makes me think the EG-6 droid is superior. Can you ever trust a knock-off. I think no, and Industrial Automaton gently caress up big time.

(USER WAS PUT ON PROBATION FOR THIS POST)

Linux Pirate fucked around with this message at 22:03 on May 14, 2021

TK-42-1
Oct 30, 2013

looks like we have a bad transmitter



thank gonk itís friday

Icon Of Sin
Dec 26, 2008






Linux Pirate
Apr 21, 2012

Well, there goes our grant money.





I mean really, who are you gonna trust with your moister evaporators?

This dude?



or this chump?

ikanreed
Sep 25, 2009

Rise and shine, master leprechaun.





I gonk therefore I am.

OB_Juan
Nov 24, 2004

Not every day is a good day.




Dinosaur Gum

Linux Pirate posted:

I mean really, who are you gonna trust with your moister evaporators?

This dude?



or this chump?


All GONKs are beautiful, OP.

Fuzz
Jun 2, 2003

Avatar brought to you by the TG Sanity fund


Linux Pirate posted:

I mean really, who are you gonna trust with your moister evaporators?

This dude?



or this chump?


Don't GONK shame.

fartknocker
Oct 28, 2012

Damn it, this always happens. I think I'm gonna score, and then I never score. It's not fair.




Wedge Regret

OB_Juan posted:

All GONKs are beautiful, OP.

Fuzz posted:

Don't GONK shame.

Gonk yeah

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Linux Pirate
Apr 21, 2012

Well, there goes our grant money.





Sorry, I GONK'd out of line

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply