Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
ahahaha

His First
http://youtube.com/watch?v=WopVe3IAbUM

Original reply
http://youtube.com/watch?v=hL613YDRtGk

His Response
http://youtube.com/watch?v=VkwzJetBSqo

4port's retort and magichat's pwnage
http://youtube.com/watch?v=Wv6kvZOH0c0 and http://youtube.com/watch?v=nXwkqTmsPWk

His Response to 4port
http://youtube.com/watch?v=ErsQlh8ZmQY

Some girl reads a poem and rorsarch looks like a human being
http://youtube.com/watch?v=nD66N_faWF0 <<<GIRL FAG>>>http://youtube.com/watch?v=hiVwe-OmTX0

Here's a pwn by sara (Hi sara :) )
http://youtube.com/watch?v=bQoF1wCjAZY

Latino Pride
http://youtube.com/watch?v=MM8PBv3b9jc

there's other videos but they are unimportant to the plot except spacebound's vids but w/e that guy is byob now

Post Modern Meta fucked around with this message at 17:44 on Jul 7, 2007


by Lowtax

Post Modern Meta

ADBOT LOVES YOU
Adbot
yeah im responding I'm gonna go do some real life stuff first but use this thread to think of burns/pwns I could use in response


by Lowtax

Post Modern Meta
Here's a source image


by Lowtax

Post Modern Meta


by Lowtax

Post Modern Meta
I am just a person who has lots of hate on society,women and multitude of things in this nation,state and world. Never been afraid to speak my mind and I do just that.

Also Love Nintendo and been learning how to review games and making some. I am single and love it because all women do is piss off,annoy,cheat steal and destroy men for what they work for.

I am a laid back kinda guy who is obese and the kinda guy that works and comes home. I don't enjoy partying because I feel its a waste of money,that is why I am single becasue no person of the opposite sex feels the way I do.

I have brown hair,ocean blue eyes and 6 ft 1 and about 350 pounds

City: Warren
Country: United States
Occupation: Stock,Resturant
Companies: Big Lots and Boston market
Interests and Hobbies: Sex,Classic Video game collecting,Cartoons,Spiders,Centipedes,Sleeping walking,beer,singing and well thats really about it.
Movies and Shows: Short Circuit,Short Circuit 2,Top Gun,Adventures in babysitting,City Slickers,Little Monsters,Transformers:the movie,Back the future trilogy,ThunderCats,Silverhawks,Fushigi yugi.
Music: 80's (any), Soft rock,Video game music and metal.
Books: Battle of zorn,Blaster master (based off the NES game) and thats about it.


by Lowtax

Post Modern Meta
That's like the ultimate fakepost incarnate


by Lowtax

Post Modern Meta
lol yeah im gonna get and get a bunch of girls to say that if not today then tomorrow

that can be a seperate video


by Lowtax

Post Modern Meta

Ramses Dude posted:

knock on his door and say youre viles dad and you dont want any more loving threats from fat scum like him

yes, this.


by Lowtax

Post Modern Meta

rofl


by Lowtax

Post Modern Meta
I can't even imagine how angry he is irl


by Lowtax

Post Modern Meta
CLAIRES BOO rules


by Lowtax

Post Modern Meta
I almost feel bad how we picked this one shut in loser to make fun of but then -

Also Love Nintendo and been learning how to review games and making some. I am single and love it because all women do is piss off,annoy,cheat steal and destroy men for what they work for.


and yeah i dont feel bad anymore


by Lowtax

Post Modern Meta

props for page 4


by Lowtax

Post Modern Meta
4port is NOT latino


by Lowtax

Post Modern Meta

3rn3st BORG9 posted:

That loving bitch. Demonius never forgives.


by Lowtax

Post Modern Meta
OMFG, a touch of a woman is so special. The feeling is like having satan torture you before he engulfs your soul. Don't need it. Money is everything.


by Lowtax

Post Modern Meta
bring upon him the wrath of the internet moonshine.... let him know our fury


by Lowtax

Post Modern Meta
yell FAT or something and video tape him getting huffy


by Lowtax

Post Modern Meta

3rn3st BORG9 posted:

lol just punch him in the stomach as hard as you can and video tape him barfing on his hands and knees

i just laughed irl


by Lowtax

Post Modern Meta
oh my god his blog is amazing

http://www.blurty.com/users/demoniusx/


by Lowtax

Post Modern Meta

4-Port USB Hub posted:

woot he responded to me http://www.youtube.com/watch?v=ErsQlh8ZmQY

omfg how angry is he lol


by Lowtax

Post Modern Meta
"I hosed a few times in my life"

LOL THATS A LIE


by Lowtax

Post Modern Meta
You seem to really have offended him by wearing a suit 4port


by Lowtax

Post Modern Meta
rawrsarch make that a video response you dumb gently caress HOW WILL HE SEe IT


by Lowtax

Post Modern Meta
lol he set it to approval only

im sure he will approve them when he gets back from his job and pwning little kids by writing obscene messages on toys


by Lowtax

Post Modern Meta
oh and yeah tomorrow when it's nice out im going to the beach and getting girls to say that


by Lowtax

Post Modern Meta
for those of you that have worked lovely jobs when do they usually let off


by Lowtax

Post Modern Meta

paraone posted:

haha so he is a goon after all?

no honestly read the entire thread


by Lowtax

Post Modern Meta
I'm still laughing about the idea of moonshine punching him in the stomach and him falling over and puking from pain


by Lowtax

Post Modern Meta
you were probably at a Bukake party with your human being latino friends


by Lowtax

Post Modern Meta
In like 20 minutes when he gets home he is going to be so loving angry irl and I'll be smoking a blunt

FYAD is so cool


by Lowtax

Post Modern Meta

kknd_cf posted:

this is the best youtube thread ever

someone response him to find out what his amazing music tastes are

His youtube profile says this:

Interests and Hobbies: Sex,Classic Video game collecting,Cartoons,Spiders,Centipedes,Sleeping walking,beer,singing and well thats really about it.
Movies and Shows: Short Circuit,Short Circuit 2,Top Gun,Adventures in babysitting,City Slickers,Little Monsters,Transformers:the movie,Back the future trilogy,ThunderCats,Silverhawks,Fushigi yugi.
Music: 80's (any), Soft rock,Video game music and metal.
Books: Battle of zorn,Blaster master (based off the NES game) and thats about it.


by Lowtax

Post Modern Meta
i cant wait for tomorrow


by Lowtax

Post Modern Meta
rofl magic hat


by Lowtax

Post Modern Meta

arc_arsenal posted:

im praying vile can get 10 girls to make fun of him at once

I already had it planned out today with a few girls I knew BUT of course....


by Lowtax

Post Modern Meta

A SPIDER BABY posted:

ive watched mhds video like 8 times now and its funny every time

duckyfrommisc (15 minutes ago)
i'm a prof boxer? Way to stoop down to his level jackass. and learn you to spell 'you'.


by Lowtax

Post Modern Meta

Wow how can one person hate himself so much and be so content with it


by Lowtax

Post Modern Meta
Don't goldmine this until he responds or until the weather clears for my reply and his inevitable suicide


by Lowtax

Post Modern Meta

pleasurable bum posted:

he made a vlog about going to the beach http://youtube.com/watch?v=J9QRqHntZa0

i put aloe vera to cool off the burns

WHERES YOUR ALOE NOW DEMONIUS???????


by Lowtax

Post Modern Meta

ADBOT LOVES YOU
Adbot

mcrib is back! posted:

flag it for hate speech

I did.


by Lowtax

Post Modern Meta