Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us $3,400 per month for bandwidth bills alone, and since we don't believe in shoving popup ads to our registered users, we try to make the money back through forum registrations.
«247 »
  • Post
  • Reply
mwells_cubed
Aug 7, 2003

WOW

Ahahaha goddamn it Mac, you are such a goon.

Adbot
ADBOT LOVES YOU

muscles like this!
Jan 17, 2005

Gosh, I love arrows.


Hahaha, Dee and Dennis are going to fall into a gun hole.

UltimoDragonQuest
Oct 5, 2011



Those are some tiny hands.

AggressivelyStupid
Jan 9, 2012



Jack and his small hands

mwells_cubed
Aug 7, 2003

WOW

Okay, Frank definitely has some sort of stake in a gun company... Wolf Firearms?!?!

muscles like this!
Jan 17, 2005

Gosh, I love arrows.


I'm sure Frank is making money off of this run on guns.


Ahahaha, denied.

trash person
Apr 4, 2006

Baby Executive is pleased with your performance!


YOU LIGHT ONE BITCH ON FIRE AND EVERYBODY FREAKS OUT

Professor Funk
Aug 4, 2008

God is dead, true love is a lie, and the yard belongs to the Big Dog.

OH IT'S TRUE. IT'S DAMN TRUE.


Holy poo poo Charlie's uncle

nasboat
Sep 9, 2004



oh my god that photo

UltimoDragonQuest
Oct 5, 2011



How is that tasteless?

Professor Funk
Aug 4, 2008

God is dead, true love is a lie, and the yard belongs to the Big Dog.

OH IT'S TRUE. IT'S DAMN TRUE.


are you asking me if I've seen Indiana Jones?

Super Aggro Crag
Apr 23, 2008




And, of course as always, kill Hitler.




ARE YOU SERIOUSLY ASKING ME IF I'VE SEEN INDIANA JONES!?

Professor Funk
Aug 4, 2008

God is dead, true love is a lie, and the yard belongs to the Big Dog.

OH IT'S TRUE. IT'S DAMN TRUE.


haha they just mugged that kid

kami
Feb 10, 2004

GATTACA!!
GATTACA!!


Charlie IS a hair-trigger

kami
Feb 10, 2004

GATTACA!!
GATTACA!!


Is that "Tasty Treats"?

mwells_cubed
Aug 7, 2003

WOW

I WILL BURN YOU LIKE THE LAST BITCH WHO CROSSED ME

nasboat
Sep 9, 2004



who is that playing the gun vendor? He looks so familiar.

sportsgenius86
Jun 17, 2008

THE STREAK IS OVER


nasboat posted:

who is that playing the gun vendor? He looks so familiar.

Hale's mayor brother from Sons

DrBouvenstein
Feb 28, 2007

I think I'm a doctor, but that doesn't make me a doctor. This fancy avatar does.


sportsgenius86 posted:

Hale's mayor brother from Sons

He also looks familiar to me, but I've never watched Sons of Anarchy, so keep 'em coming!

Kloaked00
Jun 21, 2005

I was sitting in my office on that drizzly afternoon listening to the monotonous staccato of rain on my desk and reading my name on the glass of my office door: regnaD kciN

nasboat posted:

who is that playing the gun vendor? He looks so familiar.

I think he was also the creepy landlord on New Girl

Rabbi Raccoon
Mar 31, 2009

I stabbed you dude!

DrBouvenstein posted:

He also looks familiar to me, but I've never watched Sons of Anarchy, so keep 'em coming!

Rack? Wreck? From Buffy. The dude who dosed Willow in season 6. He's done a lot of guest spots.

muscles like this!
Jan 17, 2005

Gosh, I love arrows.


I've had six.

And I've had seven.

Super Aggro Crag
Apr 23, 2008




And, of course as always, kill Hitler.




Shut up Carlos!

Fat Lowtax
Nov 9, 2008


"I'm willing to pay up to $1200 for a big anime titty"




Shut up, Carlos.

DrBouvenstein
Feb 28, 2007

I think I'm a doctor, but that doesn't make me a doctor. This fancy avatar does.


Rabbi Raccoon posted:

Rack? Wreck? From Buffy. The dude who dosed Willow in season 6. He's done a lot of guest spots.

Ahh, yes, that's it.

And I've had 7!

Edit: Ha, I just noticed Mac is wearing this shirt.

Super Aggro Crag
Apr 23, 2008




And, of course as always, kill Hitler.




We've created a Hunger Games type scenario in there.

HAHAHA Mac stabbed himself.

Professor Funk
Aug 4, 2008

God is dead, true love is a lie, and the yard belongs to the Big Dog.

OH IT'S TRUE. IT'S DAMN TRUE.


Don't saunter away

sportsgenius86
Jun 17, 2008

THE STREAK IS OVER


Hahahahaha mac's shirt

kami
Feb 10, 2004

GATTACA!!
GATTACA!!


DrBouvenstein posted:

He also looks familiar to me, but I've never watched Sons of Anarchy, so keep 'em coming!
It looked like the yacht owner. He provided tasty treats.

Super Aggro Crag
Apr 23, 2008




And, of course as always, kill Hitler.




Instant classic.

sportsgenius86
Jun 17, 2008

THE STREAK IS OVER


Frank Reynolds is one of the greatest characters in TV history

mwells_cubed
Aug 7, 2003

WOW

I gotta say, it was good, but I was slightly underwhelmed. Though I guess there has to be a few episodes that aren't completely outrageous or the series will just become a parody of itself.

Nate RFB
Jan 17, 2005



Slippery Tilde

That was loving incredible.

Professor Funk
Aug 4, 2008

God is dead, true love is a lie, and the yard belongs to the Big Dog.

OH IT'S TRUE. IT'S DAMN TRUE.


mwells_cubed posted:

I gotta say, it was good, but I was slightly underwhelmed. Though I guess there has to be a few episodes that aren't completely outrageous or the series will just become a parody of itself.

Yeah it had its moments but I don't think it was good as last week's episode. Next week's has the potential to be incredible.

Ugly In The Morning
Jul 1, 2010


Professor Funk posted:

Yeah it had its moments but I don't think it was good as last week's episode. Next week's has the potential to be incredible.

Which one is next weeks?

Man, loved the episode, but am I the only one who preferred the non-HD filming from the first seasons? It gave a grimier look or something that really fit the shot better.

Professor Funk
Aug 4, 2008

God is dead, true love is a lie, and the yard belongs to the Big Dog.

OH IT'S TRUE. IT'S DAMN TRUE.


Ugly In The Morning posted:

Which one is next weeks?

Man, loved the episode, but am I the only one who preferred the non-HD filming from the first seasons? It gave a grimier look or something that really fit the shot better.

Seems like it has to do with them trying to win an award.

timp
Sep 18, 2007

Everything is in my control


Lipstick Apathy

Yeah, I'm in the underwhelmed camp. I still love this show, and to expect every episode to be classic status would be unfair. Episodes I'm not crazy about just make the really good ones even better. I'm glad others liked it, though!

Pudgygiant
Apr 8, 2004

Garnet and black? More like gold and blue or whatever the fuck colors these are

Did Charlie say "I guess my trigger is hairy"?

ChesterJT
Dec 28, 2003

Crescent Fresh


timpanihilistic posted:

Yeah, I'm in the underwhelmed camp. I still love this show, and to expect every episode to be classic status would be unfair. Episodes I'm not crazy about just make the really good ones even better. I'm glad others liked it, though!

I think you're crazy. We had guns, Dee freakouts, Rock Flag and Eagle, Indiana Jones talk, swords, Dave Foley, Frank eating Hoagies on tv, uncle lawyer with pictures of naked boys. I mean come on!

Adbot
ADBOT LOVES YOU

emanresu tnuocca
Sep 2, 2011


*click click click* It's so easy to get you.

I love it when Charlie shows that despite being an illiterate paint huffer he is in fact a lot smarter than Mac.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply
«247 »