Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us $3,400 per month for bandwidth bills alone, and since we don't believe in shoving popup ads to our registered users, we try to make the money back through forum registrations.
«428 »
  • Post
  • Reply
Skunny Wundy
Jul 9, 2012



https://youtu.be/f_FGD3Qzy3Y

brad stays winning

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Pablo Nergigante
Apr 16, 2002



https://twitter.com/Dauragon/status/1213120926973337600

mp5
Jan 1, 2005

Stroke of luck!



Fun Shoe

working in games huh

e: okay this is actually good news https://twitter.com/DanRyckert/stat...085333866323968

Moola
Aug 16, 2006



HolePisser1982 posted:

crazy that brad hasnt been poached by now. lol

he's waiting for a poach haha get it

elf help book
Aug 5, 2004

It's not a dream, or a lie.
I know my sister is alive out there.


https://twitter.com/XavierWoodsPhD/...167688882806784

In Training
Jun 28, 2008



Is he really going to work with the WWE lol

elf help book
Aug 5, 2004

It's not a dream, or a lie.
I know my sister is alive out there.


In Training posted:

Is he really going to work with the WWE lol

https://twitter.com/DanRyckert/stat...135299217375232

elf help book
Aug 5, 2004

It's not a dream, or a lie.
I know my sister is alive out there.


after the bell is the podcast where corey graves yells at the internet to tell them how much they are marks and how good wwe is its fully psycho garbage

In Training
Jun 28, 2008



Lmfao good for him

mp5
Jan 1, 2005

Stroke of luck!



Fun Shoe

i think deep down he just wants to be jerry lawler

Wormskull
Aug 23, 2009




Xavier Woods plays GTA RP these days.

HamsterPolice
Apr 17, 2016



In Training posted:

Lmfao good for him

Serisouly. The dude works his rear end off, I'm glad of him even though his brain is quite small.

Wormskull
Aug 23, 2009



elf help book posted:

after the bell is the podcast where corey graves yells at the internet to tell them how much they are marks and how good wwe is its fully psycho garbage

Lmfao awesome.

tao of lmao
Oct 9, 2005

by Lowtax


Wormskull posted:

Xavier Woods plays GTA RP these days.

his character just dropped a diss track the other day

tao of lmao
Oct 9, 2005

by Lowtax


https://clips.twitch.tv/ColdbloodedFriendlyMonkeyBCouch

Hat Thoughts
Jul 27, 2012


Watching some old eps of Scoops and The Wolf, classic

mp5
Jan 1, 2005

Stroke of luck!



Fun Shoe

The Final Mario Party was kinda fun. Vinny and Abby were both really funny

Wormskull
Aug 23, 2009



If Jeff and Brad arenít there itís probably chill.

Sex Tragedy
Jan 28, 2007

father of three with an extra large butt

In Training
Jun 28, 2008



I finally watched Winter Games 2019, the single piece of GOTY video content they made, and Brad leaves 20 minutes in even though he wasn't eliminated to do something else.

mp5
Jan 1, 2005

Stroke of luck!



Fun Shoe

In Training posted:

I finally watched Winter Games 2019, the single piece of GOTY video content they made, and Brad leaves 20 minutes in even though he wasn't eliminated to do something else.

naptime

Moola
Aug 16, 2006



Vinny excited on the beastcast they're having air holes drilled into their studio lol

Wormskull
Aug 23, 2009



Get your hands off Schindler's Tits... ladies...

-- Brad Shoemaker, Postal III Quick Look, 2012

mp5
Jan 1, 2005

Stroke of luck!



Fun Shoe

https://www.youtube.com/watch?v=RwehMDQnq1o

Moola
Aug 16, 2006




https://i.imgur.com/MwNhOWA.mp4

bump_fn
Apr 12, 2004




Scratchmo

https://twitter.com/jeffgerstmann/s...185551454818306

The Milkman
Jun 22, 2003

No one here is alone,
satellites in every home


Lipstick Apathy

i would like to hear more about the mappy themed toys

bump_fn
Apr 12, 2004




Scratchmo

https://twitter.com/giantbomb/statu...686272837267456

trying to jack off
Dec 31, 2007




Wormskull posted:

I was dangerously close to making GBS threads myself in the process but I managed the pressure expertly, farting a nice clean thumper for half a minute instead of making GBS threads, since the bathroom is occupied at the moment. So what's up. gently caress you.

Wormskull
Aug 23, 2009



lmfao

EmmyOk
Aug 11, 2013



lol

Knuc U Kinte
Aug 17, 2004




Lol

Chuck Buried Treasure
Dec 27, 2010




Lmao

Arrhythmia
Jul 22, 2011

Keep on jammin'



lmfao

Tales of Woe
Dec 17, 2004




lol

The Milkman
Jun 22, 2003

No one here is alone,
satellites in every home


Lipstick Apathy

we got him

Pablo Nergigante
Apr 16, 2002




Lmao

In Training
Jun 28, 2008



looks like the new premium show for 2020 is Party of One where only One person streams

elf help book
Aug 5, 2004

It's not a dream, or a lie.
I know my sister is alive out there.


did they just pay gate jeff playing retro games at home this is bullshit

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Fumaofthelake
Dec 30, 2004

Is it handsome in here, or is it just me?

Cool they have a "This Day In giant Bomb" thing so now good content might show up on the front page

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply
«428 »