Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Locked thread
Reverend Sub-Zero
Jan 11, 2008

Filladelfia Pliers


:tastykake: gently caress YEAHHHHHH ROFL :tastykake:

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Gallow
Apr 9, 2002

I SUPPORT ALL THE PREDATORS


:tastykake: AIRWOLF!!!! :tastykake:

mrbass21
Feb 1, 2009


Wow. That was fast!

communist kangaroo
Oct 2, 2006

those are my principles, and if you don't like them...well, i have koalas.

Kill Ted Leonsis and right this ship right now. Owner for owner

Brennan
Jan 18, 2005



welp

flakeloaf
Feb 26, 2003

Still better than android clock



Wow, um, okay?

SpacePig
Apr 4, 2007

PUNK ROCK
HIP HOP
RAGGA




:tastykake::tastykake::tastykake:

corn on the cop
Oct 12, 2012

Break what must be broken, once for all, that's all, and take the suffering on oneself.

― Corey Dostoyevsky

brooks orpik beaten by michael raffl

Ishin
Dec 31, 2008

~the animatronic spirit of
so many forgotten waves

Well gently caress.

Stretch Marx
Apr 29, 2008

I'm ok with this.

lol Way to go Caps.

Tato
Jun 19, 2001

DIRECTIVE 236: Promote pro-social values


nice one Holtbeast

DJExile
Jun 27, 2007




communist kangaroo posted:

Kill Ted Leonsis and right this ship right now. Owner for owner

lol

Reverend Sub-Zero
Jan 11, 2008

Filladelfia Pliers


Hoooooltbyyyy


:getin:

triple sulk
Sep 17, 2014





i kinda genuinely believe wfc is the hardest venue to play in when it's at its peak

Mind_Taker
May 7, 2007





Brooks Orpik for 3 more years

DJExile
Jun 27, 2007




triple sulk posted:

i kinda genuinely believe wfc is the hardest venue to play in when it's at its peak

same

I don't even care if it isnt' right, this arena is bananas when it's amped

Reverend Sub-Zero
Jan 11, 2008

Filladelfia Pliers


Mind_Taker posted:

Brooks Orpik for 3 more years

See also MacDonald, Andrew

triple sulk
Sep 17, 2014





i wanna see ryan white kill a dude tonight

preferably amac, by accident

DJExile
Jun 27, 2007




triple sulk posted:

i wanna see ryan white kill a dude tonight

preferably amac, by accident

yeah this works

triple sulk
Sep 17, 2014





raffl wants a hattie

Reverend Sub-Zero
Jan 11, 2008

Filladelfia Pliers


triple sulk posted:

i wanna see ryan white kill a dude tonight

preferably amac, by accident

Same OP

DJExile
Jun 27, 2007




premiership promos during an NHL game are so weird and great

mentholmoose
Nov 4, 2009

YKNOW THERES ONLY ONE DIRECTION I KNOW AND THATS DRIVIN STRAIGHT TO THE NET


Go Flyers! :tastykake:

flakeloaf
Feb 26, 2003

Still better than android clock



Ugh, hold onto the puck a little longer there Williams. Stupid bouncing passes :(

DJExile
Jun 27, 2007




1-1 incoming

triple sulk
Sep 17, 2014





kill streit

triple sulk
Sep 17, 2014





give me a matt read shortie please

SpacePig
Apr 4, 2007

PUNK ROCK
HIP HOP
RAGGA




Act of God that they didn't score there. Christ.

DJExile
Jun 27, 2007




triple sulk posted:

kill streit

mcvey
Aug 31, 2006

go caps haha

*Washington Capitals #1 Fan On DeviantArt*


Prayed for Mojo :siren:

triple sulk
Sep 17, 2014





jesus loving christ

Schlesische
Jul 4, 2012



Tato posted:

Go Caps because I'm tired of the optimism from Flyers fans about how Washington performs up 2-0. Erase the history, stomp on their throats.

Just wanted to point out that FAS has mostly been unendingly depressed about the series, and that in the N/V it's mostly been WAS and fans of neither team talking about how bad the Caps are.

flakeloaf
Feb 26, 2003

Still better than android clock



DJExile posted:

1-1 incoming

Poet and prophet.

:siren:

Mind_Taker
May 7, 2007





Mojo!!

Brennan
Jan 18, 2005



:siren: MOJO! :siren:

DJExile
Jun 27, 2007




DJExile posted:

1-1 incoming

yep

marioinblack
Sep 21, 2007

Number 1 Bullshit


DJExile posted:

1-1 incoming

Got any lotto numbers?

Reverend Sub-Zero
Jan 11, 2008

Filladelfia Pliers


Welp.

mentholmoose
Nov 4, 2009

YKNOW THERES ONLY ONE DIRECTION I KNOW AND THATS DRIVIN STRAIGHT TO THE NET


The PK has been poo poo for like five games now, gently caress

Adbot
ADBOT LOVES YOU

communist kangaroo
Oct 2, 2006

those are my principles, and if you don't like them...well, i have koalas.

that was quick :siren:

  • Locked thread