Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us $3,400 per month for bandwidth bills alone, and since we don't believe in shoving popup ads to our registered users, we try to make the money back through forum registrations.
  • Locked thread
Alan Smithee
Jan 3, 2005
Probation
Can't post for 4 days!


lol

https://twitter.com/DoobiesDogHouse...396092816334848









I hope he can use his old vent hood

Fries.

Alan Smithee fucked around with this message at 09:30 on Sep 18, 2016

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Alan Smithee
Jan 3, 2005
Probation
Can't post for 4 days!


shoophobo posted:

holy poo poo.

but that was in July op. What has happened?

dreams are happening

Alan Smithee
Jan 3, 2005
Probation
Can't post for 4 days!


Falun Bong Refugee posted:

Why are you honkies so obsessed with this racist alabama hotdog vendor? It's weird as gently caress.

Im not a honky ill have you know

Im a black female hacker from the north

Alan Smithee
Jan 3, 2005
Probation
Can't post for 4 days!


Sid Vicious posted:

haha lol remember Doogie dog hous?

gently caress yeah goon

Alan Smithee
Jan 3, 2005
Probation
Can't post for 4 days!


Sid Vicious posted:

remember haha guys remember fries piled high omg jajaja

you ceertainly do

Alan Smithee
Jan 3, 2005
Probation
Can't post for 4 days!


Sid Vicious posted:

onG and guys remember the vent hood holy poo poo rofl

poo poo was hilarious and off the charts

Alan Smithee
Jan 3, 2005
Probation
Can't post for 4 days!


BigBadSteve posted:

I'm glad you read it all. Now you're up to speed you can join in the yoks!

I believe the wikia was constructed both to preserve Dooblore and so we wouldn't have to repeatedly answer questions like "Why is it called 'Oobie Og Hous'?" and "Why isn't the cheese melted?"

why isnt the cheese melted?

I never did figure that one out

Alan Smithee
Jan 3, 2005
Probation
Can't post for 4 days!


Triticum Guzzler is a forums treasure

Alan Smithee
Jan 3, 2005
Probation
Can't post for 4 days!


Chinatown posted:

THE SOUTH WILL FRIES AGAIN!!!!!!!!

Alan Smithee
Jan 3, 2005
Probation
Can't post for 4 days!


hmm.....weird.....it was actually the goon replying to him......that I copy pasted....

Alan Smithee
Jan 3, 2005
Probation
Can't post for 4 days!


https://www.youtube.com/watch?v=EvKTOHVGNbg

https://www.youtube.com/watch?v=DGVzt3sSGJM

https://www.youtube.com/watch?v=ZXVhOPiM4mk

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Alan Smithee
Jan 3, 2005
Probation
Can't post for 4 days!


Trump hot dogs jerky now 2 for $1

  • Locked thread