Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Locked thread
achillesforever6
Apr 23, 2012

psst you wanna do a communism?


Going to be cool when Nashville wins at home

Adbot
ADBOT LOVES YOU

RC Cola
Aug 1, 2011

Dovie'andi se tovya sagain






:siren: best of 3 :siren:

Wonderllama
Mar 15, 2003



It's gonna get nasty

He says hopingly

Eric the Mauve
May 8, 2012

Making you happy for a buck since 199X


I'm not sure I'd pull the goalie at all with the Penguins tbh. With their defensemen it's going to result in an ENG within 20 seconds pretty much every time.

Matt Zerella
Oct 7, 2002

Norris'es are back baby. It's good again. Awoouu (fox Howl)


Perds bitch

Abner Assington
Mar 13, 2005

For I am a sinner in the hands of an angry god. Bloody Mary, full of vodka, blessed are you among cocktails. Pray for me now, at the hour of my death, which I hope is soon.

Amen.

Wonderllama posted:

It's gonna get nasty

He says hopingly
it already is, the refs just don't call poo poo

bean mom
Jan 30, 2009

Beach Empress



Wonderllama posted:

It's gonna get nasty

He says hopingly

this is some fitin weather!

punchmans incoming??????

30 TO 50 FERAL HOG
Mar 2, 2005





Eric the Mauve posted:

I'm just mystified that Hainsey keeps on dressing every single game. I refuse to believe Sully is anywhere near stupid enough not to know how bad he is. I just don't get it.

Like literally anyone from the minors would be better

Grittybeard
Mar 29, 2010


I want some free ice cream.

misdirectomy
Feb 19, 2008


good job preds

Wonderllama
Mar 15, 2003



Watson is gonna die on the ice. On free ice cream night.

dont be mean to me
May 2, 2007

I'm interplanetary, bitch
Let's go to Mars




Eric the Mauve posted:

I'm not sure I'd pull the goalie at all with the Penguins tbh. With their defensemen it's going to result in an ENG within 20 seconds pretty much every time.

So the last five minutes of a trailing game are just a courtesy for the Pens? I can live with that.

Blackbelt Bobman
Jul 17, 2004

I don't need friends! I've been
manipulatin' you since the start!
All so I can something,
something X-Blade!




That EN goal was the greatest

Captain Internet
Apr 20, 2005

:love: HOTLANTA :love:
IS WHERE YOUR HEART IS


Hahah the Preds have only tied the series.

Ginette Reno
Nov 18, 2006

The more you temper a stick, the stronger it becomes

Fun Shoe

achillesforever6 posted:

Going to be cool when Nashville wins at home

Either that or the Pens win in game 7 with a huge powerplay disparity that causes sas to melt down

Vintersorg
Mar 3, 2004

PRESIDENT OF THE OFFICIAL BRENDAN FRASER FAN CLUB





I hate goliaths

Go David's

Kevlar v2.0
Dec 25, 2003

ホームラン!


nice slash after the whistle

Captain Internet
Apr 20, 2005

:love: HOTLANTA :love:
IS WHERE YOUR HEART IS


Haha they do the loving chant for an ENG too

Eric the Mauve
May 8, 2012

Making you happy for a buck since 199X


Ginette Reno posted:

Either that or the Pens win in game 7 with a huge powerplay disparity that causes sas to melt down

lol at imagining that any penalty would ever be called in Game 7 of the SCF except Too Much Mans or The Worst Penalty

bean mom
Jan 30, 2009

Beach Empress



that 45 archi guy is really tiny

Ginette Reno
Nov 18, 2006

The more you temper a stick, the stronger it becomes

Fun Shoe

Captain Internet posted:

Haha they do the loving chant for an ENG too

Murray's gotta have that one

bump_fn
Apr 12, 2004



WHERES MY FISTICUFFS

RC Cola
Aug 1, 2011

Dovie'andi se tovya sagain






Yes yes. poo poo it up pens. Show what you really are.

grack
Jan 10, 2012

COACH TOTORO SAY REFEREE CAN BANISH WHISTLE TO LAND OF WIND AND GHOSTS!


Eric the Mauve posted:

I'm just mystified that Hainsey keeps on dressing every single game. I refuse to believe Sully is anywhere near stupid enough not to know how bad he is. I just don't get it.

I mean, who is Hainsey's replacement right now? Also who on the roster gets more minutes?

Captain Internet
Apr 20, 2005

:love: HOTLANTA :love:
IS WHERE YOUR HEART IS


Kevlar v2.0 posted:

nice slash after the whistle

Like seriously? Haha after first period this is your take away.

Escape Goat
Jan 30, 2009

Punlock
Goon made word game


Captain Internet posted:

Haha they do the loving chant for an ENG too

They should razz Sullivan

bean mom
Jan 30, 2009

Beach Empress



bump_fn posted:

WHERES MY FISTICUFFS

IF THERES NO PUNCHMANS PITT IS WEAK AND SOFT

Siroc
Oct 10, 2004

Ray, when someone asks you if you're a god, you say "YES"!


Captain Internet posted:

Haha they do the loving chant for an ENG too

Still his fault. Don't leave the net!

CBJSprague24
Dec 5, 2010

another game at nationwide arena. everybody keeps asking me if they can fuck the cannon. buddy, they don't even let me fuck it



Toss 'em, Archibald.

Sharks Eat Bear
Dec 25, 2004



refs conferring, trying to find a way to assess no penalties

Wonderllama
Mar 15, 2003



Honestly? I think the pens have definitely been dirtier. I mean, if I'm being honest. Just my thoughts

Captain Internet
Apr 20, 2005

:love: HOTLANTA :love:
IS WHERE YOUR HEART IS


grack posted:

I mean, who is Hainsey's replacement right now? Also who on the roster gets more minutes?

Striet

Abner Assington
Mar 13, 2005

For I am a sinner in the hands of an angry god. Bloody Mary, full of vodka, blessed are you among cocktails. Pray for me now, at the hour of my death, which I hope is soon.

Amen.

Wonderllama posted:

Honestly? I think the pens have definitely been dirtier. I mean, if I'm being honest. Just my thoughts
your thoughts are wrong and bad

Duckman2008
Jan 6, 2010

TFW you see Flyers goaltending.


Grimey Drawer

Eric the Mauve posted:

I'm not sure I'd pull the goalie at all with the Penguins tbh. With their defensemen it's going to result in an ENG within 20 seconds pretty much every time.

Compromise: Murray takes puck up with offense, Hainsey stays back defending goal.

Eric the Mauve
May 8, 2012

Making you happy for a buck since 199X


grack posted:

I mean, who is Hainsey's replacement right now? Also who on the roster gets more minutes?

The Penguins would be better off dressing a forward who's never played defenseman in his life and playing him as a defenseman than playing Ron Hainsey.

Seriously.

Also as a few of us discussed some pages back, I don't care how tired Jultz or Dumo get, they can't possibly become worse than Hainsey or Maatta. Just play those dudes Erik Karlsson minutes.

Chair In A Basket
Aug 6, 2005

I'm basically Jesus.



Nap Ghost

This is hard.

Sharks Eat Bear
Dec 25, 2004



Wonderllama posted:

Honestly? I think the pens have definitely been dirtier. I mean, if I'm being honest. Just my thoughts

THAT SFUCKING BULLSHIT

dont be mean to me
May 2, 2007

I'm interplanetary, bitch
Let's go to Mars




Eric the Mauve posted:

lol at imagining that any penalty would ever be called in Game 7 of the SCF except Too Much Mans or The Worst Penalty

What would it take to issue a match penalty in Game 7?

Zat
Jan 15, 2008


And now we're being rickrolled

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Vintersorg
Mar 3, 2004

PRESIDENT OF THE OFFICIAL BRENDAN FRASER FAN CLUB





CBC mad!!

  • Locked thread