Search Amazon.com:
Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us $3,400 per month for bandwidth bills alone, and since we don't believe in shoving popup ads to our registered users, we try to make the money back through forum registrations.
«7 »
  • Post
  • Reply
Vincent Van Goat
Jul 20, 2014


Already better than Sutter




Ugh gently caress Niemi is starting

Adbot
ADBOT LOVES YOU

cenotaph
Mar 2, 2013



Oh no Tim Peel

iospace
Apr 20, 2020




Grimey Drawer

cenotaph posted:

Oh no Tim Peel

Which game is is on tonight?

Wonderllama
Mar 15, 2003



kucherov here to erogenate my erogenous zones

Vincent Van Goat
Jul 20, 2014


Already better than Sutter


yep

Wonderllama
Mar 15, 2003



release the koekkoek!!!

Pornographic Memory
Dec 17, 2008


im just gonna blame niemi for every goal regardless of how legitimately hard to stop it actually is

rex rabidorum vires
Mar 26, 2007



Fire Niemi into the sun.

cenotaph
Mar 2, 2013



iospace posted:

Which game is is on tonight?

Pens

Ginette Reno
Nov 18, 2006

Hey, Sid. Is it normal for the inside of your bung-hole to itch?

Man every shot on Niemi looks like it might go in

FBS
Apr 27, 2015



god imagine THAT being your first ever NHL goal

Vincent Van Goat
Jul 20, 2014


Already better than Sutter


Pornographic Memory posted:

im just gonna blame niemi for every goal regardless of how legitimately hard to stop it actually is

cenotaph
Mar 2, 2013



We finally get rid of Fleury and we had to bring in another spaz goaltender.

Wonderllama
Mar 15, 2003



i think ...that...maybe, you get the goalie you deserve?

Pornographic Memory
Dec 17, 2008


on the bright side niemi's 25 GAA can only go down from here

Vincent Van Goat
Jul 20, 2014


Already better than Sutter


I'm glad Jultz is brave enough to shoot the puck

Vincent Van Goat
Jul 20, 2014


Already better than Sutter


Jake'n'bake

Pornographic Memory
Dec 17, 2008


that was a heck of a deflection

cenotaph
Mar 2, 2013



Nice headlock, dummy.

Pungry
Feb 26, 2011

JUST PICK ONE. ANY ONE.

Man delay of game is a loving dumb as hell penalty when stuff like what happened in the Panthers game happens

marioinblack
Sep 21, 2007



That's the most distinct kicking motion I've ever seen.

Wonderllama
Mar 15, 2003



penguins cheating

cenotaph
Mar 2, 2013



Yeah that's no goal.

Vincent Van Goat
Jul 20, 2014


Already better than Sutter


that kinda feels like horny was trying to get to the puck and it just happened to bounce off his foot.

oh well, makes sense for it not to count

marioinblack
Sep 21, 2007



Oh poo poo, will that count?

Wonderllama
Mar 15, 2003



hmmmmmmmmm

marioinblack
Sep 21, 2007



.1 left, that should count

Vincent Van Goat
Jul 20, 2014


Already better than Sutter


gottdamn, .1 seconds left

Pornographic Memory
Dec 17, 2008


niemi

marioinblack
Sep 21, 2007



Hedman says gently caress your clocks

Wonderllama
Mar 15, 2003



.009

marioinblack
Sep 21, 2007



If Niemi gets a bigger piece of that and it still goes in, the goal probably doesn't count. That clock read .1 for only one frame after the puck crossed the line.

marioinblack
Sep 21, 2007



Hanzal just killed Yannick Weber with a head shot

iospace
Apr 20, 2020




Grimey Drawer

marioinblack posted:

Hanzal just killed Yannick Weber with a head shot

HAS, collectively: wrong Weber

iospace
Apr 20, 2020




Grimey Drawer

This PP is horrible

Good Soldier Svejk
Jul 5, 2010

After you lose, we'll drink to your health! Ha, ha, ha!


Loving this Kunitz special on the TBL stream. But also loving that Kunitz is not a Penguin anymore.

Scaramouche
Mar 26, 2001

SPACE FACE! SPACE FACE!

So Boeser in Burmi out tonight? (Lol autocorrect says Boeser is Bowser. That might catch on...)

cenotaph
Mar 2, 2013



Uh they should probably have the puck when breaking out

grack
Jan 10, 2012

COACH TOTORO SAY REFEREE CAN BANISH WHISTLE TO LAND OF WIND AND GHOSTS!


Scaramouche posted:

So Boeser in Burmi out tonight? (Lol autocorrect says Boeser is Bowser. That might catch on...)

Yeah, I'd prefer Dorsett being out but whatever

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Good Soldier Svejk
Jul 5, 2010

After you lose, we'll drink to your health! Ha, ha, ha!


Olli's transition game and outlet pass are looking so much better this year.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply
«7 »