Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us $3,400 per month for bandwidth bills alone, and since we don't believe in shoving popup ads to our registered users, we try to make the money back through forum registrations.
«8 »
  • Locked thread
Kevlar v2.0
Dec 25, 2003

Toews the rainbow.


Tie game!

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Poque
Sep 11, 2003

This is gonna be fun!
Or else!


Kershaw....no...

Popete
Oct 6, 2009

This will make sure you don't suggest to the KDz
That he should grow greens instead of crushing on MCs

Grimey Drawer

POST SEASON KERSHAW

Bilirubin
Feb 16, 2014

The sanctioned action is to CHUG!!!


Bleak Gremlin



Gogogo Game 7

R.D. Mangles
Jan 10, 2004



THE BREG MAN COMETH

Herv
Mar 24, 2005



Soiled Meat

about that perfect game

GobiasIndustries
Dec 14, 2007



Lipstick Apathy

NIIIIIICE!

Bilirubin
Feb 16, 2014

The sanctioned action is to CHUG!!!


Bleak Gremlin

also just lol at whoever thought Cubs posting would slow down

sportsgenius86
Jun 17, 2008

THE STREAK IS OVER


Lol smoltz right on it

Vernacular
Nov 29, 2004



noooooo

CrocodileKingSaysNO
Jul 25, 2007



Extremely homer simpson voice: woo hoo!

the popes toes
Oct 10, 2004

10 bucks says I'm safe


Yay Mr. Bregman

Popete
Oct 6, 2009

This will make sure you don't suggest to the KDz
That he should grow greens instead of crushing on MCs

Grimey Drawer

R.I.P. Dodgers, might as well start tanking now in preparation for 2018.

Der Meister
May 12, 2001



He canít give up 0 runs anymore for some reason, good good

curried lamb of God
Aug 31, 2001

we are all Marwinners


THE JEWISH HAMMER

canadianclassic
Nov 3, 2004



called that one

now let us go tiny baseballman

Big Mean Jerk
Jan 27, 2009

MENTALLY
DEFEATED


Grimey Drawer

Bregman is my second favorite white trash Astro

MrMidnight
Aug 2, 2006

Jesus, I like him very much, but he no help with curveball.


Der Meister posted:

He can’t give up 0 runs anymore for some reason, good good

Yeah he usually stops at 1 though

TheChirurgeon
Aug 7, 2002

Remember how good you are


Taco Defender

gently caress yeah, Bregman

Rock My Socks!
Aug 6, 2009


Poque posted:

Kershaw is 100% guaranteed to throw a no hitter today

curried lamb of God
Aug 31, 2001

we are all Marwinners


that was ball four you stinkyhole

ComposerGuy
Jul 28, 2007

And I Helped!


Buuuuullshit

canadianclassic
Nov 3, 2004



bah that looked p low

Bilirubin
Feb 16, 2014

The sanctioned action is to CHUG!!!


Bleak Gremlin

canadianclassic posted:

called that one

now let us go tiny baseballman

tiny baserunner engaged

GobiasIndustries
Dec 14, 2007



Lipstick Apathy

bruh that was a walk

canadianclassic
Nov 3, 2004



way low actually

Bip Roberts
Mar 29, 2005





Dunno about that but okay

Popete
Oct 6, 2009

This will make sure you don't suggest to the KDz
That he should grow greens instead of crushing on MCs

Grimey Drawer

Can't give Kershaw the top and bottom like that, bad Ump.

CrocodileKingSaysNO
Jul 25, 2007



Reeeeeeally

Big Mean Jerk
Jan 27, 2009

MENTALLY
DEFEATED


Grimey Drawer

Ball 4 hmmmmm

bawfuls
Oct 28, 2009



There is one lone drunk loud Astros fan in this section who is going to get himself in trouble if he keeps screaming at people

R.D. Mangles
Jan 10, 2004



oh no kershaw's mad

Zwabu
Aug 7, 2006



Kershaw's stuff looks pretty ridiculous.

R.D. Mangles
Jan 10, 2004



bawfuls posted:

There is one lone drunk loud Astros fan in this section who is going to get himself in trouble if he keeps screaming at people

whoa, found a picture of him

The Glumslinger
Sep 24, 2008

Coach Nagy, you want me to throw to WHAT side of the field?



Hair Elf

There is something deeply perverse about a financial company advertising to millennial about how hosed our future is

R.D. Mangles
Jan 10, 2004



that youtube ad is perfectly positioned to make the game look like a paused youtube video and it's pissing me off

Big Mean Jerk
Jan 27, 2009

MENTALLY
DEFEATED


Grimey Drawer

R.D. Mangles posted:

whoa, found a picture of him


There's a semi famous long-time season ticket holder that looks just like this

Popete
Oct 6, 2009

This will make sure you don't suggest to the KDz
That he should grow greens instead of crushing on MCs

Grimey Drawer

Look at this nerd Bellinger. No way he can't hit a ball out of the infield like that.

Poque
Sep 11, 2003

This is gonna be fun!
Or else!



I don't acknowledge that dong

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Twenty Four
Dec 21, 2008

HAIKOOLIGAN

R.D. Mangles posted:

that youtube ad is perfectly positioned to make the game look like a paused youtube video and it's pissing me off

I said that earlier in the thread and my stance has not changed.

I need a [Skip Ad] button for the backstop.

  • Locked thread
«8 »