Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us $3,400 per month for bandwidth bills alone, and since we don't believe in shoving popup ads to our registered users, we try to make the money back through forum registrations.
«78 »
  • Post
  • Reply
Smirking_Serpent
Aug 27, 2009






Buglord

an actual dog posted:

I think it should have been a Christmas truce like situation, with the cops and protesters coming together to celebrate PS5

Adbot
ADBOT LOVES YOU

The Clowner
Apr 20, 2019

I see past the sham that is society, and I'm into some incredibly fucked up shit.


know any good orgs I can sign up with to protest this?

Ruffini
Oct 2, 2018




respek

trying to jack off
Dec 31, 2007




lmfao

Knuc U Kinte
Aug 17, 2004



Thank you Sony amd GameStop.

Pablo Nergigante
Apr 16, 2002



solitonmedic
May 25, 2020




My god, not even Nintendo World was spared?

absolutely anything
Dec 28, 2006



why arent the loving pigs helping mario

MeatwadIsGod
Sep 30, 2004

Behold! It is I! I bestow upon you...my dirty dipey!


Arrhythmia posted:

Montage of Elly choking out a Vietnamese woman, blowing off a Mexican man's head, shaking hands with a black man, castrating a Norwegian

Thinking of the gameplay footage where Ellie goes on a murder quest against a black woman, and she knows she found her because Ice Ccube is playing in the next room

Pablo Nergigante
Apr 16, 2002



absolutely anything posted:

why arent the loving pigs helping mario

All Cops Are Bowsers

Scrub-Niggurath
Nov 27, 2007



Pillbug

Pablo Nergigante posted:

All Cops Are Bowsers

herculon
Sep 7, 2018



Pablo Nergigante posted:

All Cops Are Bowsers

Chuck Buried Treasure
Dec 27, 2010



Pablo Nergigante posted:

All Cops Are Bowsers

American McGay
Feb 28, 2010



https://twitter.com/AllezLesBoulez/...888714182725632

The Clowner
Apr 20, 2019

I see past the sham that is society, and I'm into some incredibly fucked up shit.

absolutely anything posted:

why arent the loving pigs helping mario

Chuck Buried Treasure
Dec 27, 2010



absolutely anything posted:

why arent the loving pigs helping mario


Hes okay:
https://twitter.com/emnet1234/statu...7250571264?s=21

absolutely anything
Dec 28, 2006



oh thank god

Ruffini
Oct 2, 2018



EmmyOk
Aug 11, 2013


Lol

Chuck Buried Treasure
Dec 27, 2010




Lmfao

herculon
Sep 7, 2018




lol

Arrhythmia
Jul 22, 2011

Keep on jammin'



lol, again

Knuc U Kinte
Aug 17, 2004




Lol

The Clowner
Apr 20, 2019

I see past the sham that is society, and I'm into some incredibly fucked up shit.


hahahaha

In Training
Jun 28, 2008




Good punchline

Pablo Nergigante
Apr 16, 2002




Lmao

Scrub-Niggurath
Nov 27, 2007



Pillbug


lmao

Plebian Parasite
Oct 12, 2012



Pablo Nergigante
Apr 16, 2002



https://twitter.com/itsfinecalmdown...6196311046?s=21

The Clowner
Apr 20, 2019

I see past the sham that is society, and I'm into some incredibly fucked up shit.


lmfao

Nostradingus
Jul 13, 2009



Brass Hand
Feb 27, 2020


MeatwadIsGod
Sep 30, 2004

Behold! It is I! I bestow upon you...my dirty dipey!



lmao

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Jenny Agutter
Mar 18, 2009



"all lives matter" in the intense character-swapping action of Watch_dogs Legion

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply
«78 »