Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us $3,400 per month for bandwidth bills alone, and since we don't believe in shoving popup ads to our registered users, we try to make the money back through forum registrations.
«2 »
  • Post
  • Reply
VikingSkull
Jan 23, 2017


maybe it will blow up

https://www.youtube.com/watch?v=F2D8Gq4jGPo

launch window starts in 50 minutes

Adbot
ADBOT LOVES YOU

EorayMel
May 29, 2015

You got the fluffy kitty kitty!

Remember that time a rocket almost blew up because some code monkey misplaced a comma and period?

VikingSkull
Jan 23, 2017


EorayMel posted:

Remember that time a rocket almost blew up because some code monkey misplaced a comma and period?

we crashed a probe into mars because we forgot what measurement units we were using

gimme the GOD DAMN candy
Jul 1, 2007

Ask me about the hate crime perpetrated against a gay black man, and how it was a real hate crime and totally not fabricated. I am well acquainted with the facts of this actual hate crime which actually took place in actuality.

i'm deeply disappointed that this thread is not about a literal rear end rocket.

VikingSkull
Jan 23, 2017


gimme the GOD drat candy posted:

i'm deeply disappointed that this thread is not about a literal rear end rocket.

it might be, we have to see

that would be a wildly tragic turn of events, though

Johnny Walker
Jun 14, 2005

I've got a home for
Bloggers Let's exchange
ideas,stories and photos
with friendly writers
and editors.


Pillbug

What would we do without defense contractors?

VikingSkull
Jan 23, 2017


Johnny Walker posted:

What would we do without defense contractors?

well we wouldn't be able to cheer for a rocket explosion with a good conscience, for one

launch is set for 6:56pm EST I guess

Captain Yossarian
Feb 24, 2011

All new" Rings of Fire"


OP, I'm gonna launch a rocket into Uranus

VikingSkull
Jan 23, 2017


getting ready to launch

awyeahz
Aug 21, 2005

~*~BeDtImE~4~B0NZ0~*~


good luck to the department of defense and their $300 million spy satellite

VikingSkull
Jan 23, 2017


awyeahz posted:

good luck to the department of defense and their $300 million spy satellite

the logo on the satellite is a platypus for some reason

Kak
Sep 27, 2002



gimme the GOD drat candy posted:

i'm deeply disappointed that this thread is not about a literal rear end rocket.

blast off

https://www.youtube.com/watch?v=3y9YKwe_eXU

poverty goat
Feb 15, 2004



this is even worse than a scrubbed launch

just loving scrub it already. hire spacex next time if you wanna launch on time

VikingSkull
Jan 23, 2017


loving launch already you giant metal penis

Code Jockey
Jan 24, 2006





i've got a big rear end rocket for you OP

... no I don't, who am I trying to kid.

Fat Jesus
Jul 13, 2011



hurry up and launch

Fat Jesus
Jul 13, 2011



whats with the flames like 50m away from it

VikingSkull
Jan 23, 2017


new time of 8:26 EST

at least we get a night launch now

gary oldmans diary
Sep 26, 2005



Hell Gem

10 more minutes

Pawn 17
Dec 17, 2000

> access main security grid
access: PERMISSION DENIED.





Grimey Drawer

poverty goat
Feb 15, 2004




lol if you think they arent going to scrub it

VikingSkull
Jan 23, 2017


poverty goat posted:

lol if you think they arent going to scrub it

have faith in the ULA they launch eventually

VikingSkull
Jan 23, 2017


all systems go

gary oldmans diary
Sep 26, 2005



Hell Gem

space penis is clear for launch

gary oldmans diary
Sep 26, 2005



Hell Gem

T-Minus 3:15

gary oldmans diary
Sep 26, 2005



Hell Gem

T-Minus 2:15

VikingSkull
Jan 23, 2017


cmon blow up

gary oldmans diary
Sep 26, 2005



Hell Gem

T-Minus 1:20

Fat Jesus
Jul 13, 2011



itshappening.gif

gary oldmans diary
Sep 26, 2005



Hell Gem

T-Minus 0:30

Mozi
Apr 4, 2004

The door blew shut but here's the deal
Dreams are lies, it's the dreaming that's real


Nap Ghost

it's going up

gary oldmans diary
Sep 26, 2005



Hell Gem

it truly is awe-inspiring how you cant see the rocket at all at night

VikingSkull
Jan 23, 2017


hell yeah the guy just said the rocket was doing a burnout

loving pop a wheelie next

Rime
Nov 2, 2011

There Are No Lifeboats.


Good launch OP hopefully it's a successful mission to visit your mom.

VikingSkull
Jan 23, 2017


Rime posted:

Good launch OP hopefully it's a successful mission to visit your mom.

don't need a rocket that big to get in her gravity well

gary oldmans diary
Sep 26, 2005



Hell Gem

showing a 3d rendering ...live!

Pawn 17
Dec 17, 2000

> access main security grid
access: PERMISSION DENIED.





Grimey Drawer

flat earth confirmed.

gary oldmans diary
Sep 26, 2005



Hell Gem

look at how stupid the earth looks

VikingSkull
Jan 23, 2017


oh poo poo the earth is turning into the amazon logo

Adbot
ADBOT LOVES YOU

gary oldmans diary
Sep 26, 2005



Hell Gem

this music was gonna be so distasteful if the rocket blew up. i guess its good that it didnt

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply
«2 »