Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Post
  • Reply
MononcQc
May 29, 2007

"I believe I did, Bob."



y’all should have been working remote for a long long time, look at all the commuting you’re not doing

Adbot
ADBOT LOVES YOU

fart simpson
Jul 2, 2005



Lipstick Apathy

Achmed Jones posted:

my folks live in southern Indiana and are friendly with shop owners and all that. apparently the Korean woman who runs a restaurant they like had somebody look at her and literally run away in Home Depot.

people in china are doing a racism like this against people from hubei province, too.

Alzabo
Oct 23, 2002

You watched it, you can't unwatch it.


Feels good to WFH, gonna take a long lunch tomorrow and go to Tubs Subs in LC.

Displeased Moo Cow
Jun 15, 2009

The Journey BeginsTM


Fuzzy Mammal posted:



cwhfs: walking around the lake in the sunshine

same

Bloody
Mar 3, 2013



acceptable alternative names: beerflu, crowflu,

Bloody
Mar 3, 2013



:bgc:

Displeased Moo Cow
Jun 15, 2009

The Journey BeginsTM



lol

dads friend steve
Dec 24, 2004





praying we get wfh here. so far all business travel is shut down and if u do personal travel on your time off they’re asking u to self quarantine for 2 weeks

Zlodo
Nov 24, 2006



we pretty much can't wfh here bc we can neither run our game and tools though remote desktop or have people install terabytes of garbage on their home PCs (for those who even have one beefy enough)

one of the canada office is evaluating a streaming solution that could work so maybe we'll be able to wfh during the next pandemic :v:

Bloody
Mar 3, 2013



I would simply pack up my work computer, and bring it home

CRIP EATIN BREAD
Jun 24, 2002

Hey stop worrying bout my acting bitch, and worry about your WACK ass music. In the mean time... Eat a hot bowl of Dicks! Ice T





Soiled Meat

it may have coronavirus in it

The Management
Jan 2, 2010

sup, bitch?



lol my parents are going to die

Bored Online
May 25, 2009

We don't need Rome telling us what to do.


i have to go to the office today

Bored Online fucked around with this message at 15:39 on Mar 6, 2020

Cybernetic Vermin
Apr 18, 2005



after a hard day wfh it's time to hit the pub

fart simpson
Jul 2, 2005



Lipstick Apathy

The Management posted:

lol my parents are going to die

lol

Jonny 290
May 5, 2005

[ASK] me about OS/2 WARP




Nuts and Gum posted:

Which monitor did you get? I've been going down the 27" 1440 144hz rabbit hole and it seems everything is sold out. Probably due to supply chain poo poo.

WFH in seattle area as well. mgmt OK'd people coming in and taking their good work monitors home so i'll probably do that tomorrow. Except none of them have stands and I really don't want to bring that loving mount home....hmm

IDK i just literally typed "same 4k monitor we have in Denver office" on the google form. ill post the model when it comes in.

tk
Dec 10, 2003



Nap Ghost

Decided that “work from home” actually means “work at night”. It’s now 8am on Friday and I’m done for the day. Now I think I might take a nap and roast a chicken for lunch.

Shaggar
Apr 26, 2006


Nap Ghost

working from home but just because. not because of corona virus

qirex
Feb 15, 2001



Shaggar posted:

working from home but just because. not because of corona virus

yeah it's no pants friday

Shaggar
Apr 26, 2006


Nap Ghost

do pj pants count as pants? they're so comfy.

DuckConference
May 27, 2004



it’s been made optional at work, looks like immediate management has scheduled a meeting in a few hours to clarify how optional it is

Fuzzy Mammal
Aug 15, 2001



Lipstick Apathy

i just got permission to pop in to the office and take home any of my hardware except the workstation lol

DELETE CASCADE
Oct 25, 2017

i haven't washed my penis since i jerked it to a phtotograph of george w. bush in 2003


lol someone at czi down the street here in redwood city got the virus and now my company is going to allow work from home, which the ceo is generally opposed to. gives us a chance to prove that we can wfh and still get all the necessary poo poo done. so i guess this virus has a silver lining, i mean not for the people who get sick, but like, for me

Arcteryx Anarchist
Sep 14, 2007




Fun Shoe

discovering an issue with WFH may be my complete lack of any ergonomics here :cenobite:

The Management
Jan 2, 2010

sup, bitch?


yes, I’m definitely in this meeting with my camera off and mic muted.

Jimmy Carter
Nov 3, 2005

THIS MOTHERDUCKER
FLIES IN STYLE


Fuzzy Mammal posted:


i got a laptop, yubikey, and hail e satan's pretzel recipe so i think i'm fully prepared. i'll report back on the results of my first batch.

plz repost recipe

(I bought flour from Costco weeks ago anticipating this happening with the intention of finally teaching myself how to bake bread)

Arcteryx Anarchist
Sep 14, 2007




Fun Shoe

I should get a key to make my life easier but then I’d have to remember when to take it off

dads friend steve
Dec 24, 2004





Fuzzy Mammal posted:

i just got permission to pop in to the office and take home any of my hardware except the workstation lol

for sure take your chair

Achmed Jones
Oct 16, 2004





heading home early. I went to the office today but I'm expecting that I'll end up driving in some time next week to take home a monitor

burning swine
May 26, 2004





can't wait to see how well residential ISPs handle the massive surge in upstream traffic that this poo poo is going to cause

The Management
Jan 2, 2010

sup, bitch?


burning swine posted:

can't wait to see how well residential ISPs handle the massive surge in upstream traffic that this poo poo is going to cause

this is way less than evening Netflix and porn traffic

edit: upstream. yeah, okay, that’s valid

President Beep
Apr 29, 2009





i have to have a car because otherwise i cant drive around the country solving mysteries while being doggedly pursued by federal marshals for a crime i did not commit (9/11)


whats upstream

FMguru
Sep 10, 2003

peed on;
sexually

President Beep posted:

whats upstream
about five pounds

HAIL eSATA-n
Apr 7, 2007



Jimmy Carter posted:

plz repost recipe

(I bought flour from Costco weeks ago anticipating this happening with the intention of finally teaching myself how to bake bread)

https://www.seriouseats.com/recipes/2012/10/mustard-soft-pretzels-from-salty-snacks.html

i do my own twist, boil for only 30s-1 min in a small pot, and bake them longer than it says

DELETE CASCADE
Oct 25, 2017

i haven't washed my penis since i jerked it to a phtotograph of george w. bush in 2003


President Beep posted:

whats upstream

nmu

fart simpson
Jul 2, 2005



Lipstick Apathy

i hope this means companies will continue allowing wfh and remote work forever even after the virus runs out of victims to kill

Displeased Moo Cow
Jun 15, 2009

The Journey BeginsTM


The Management posted:

lol my parents are going to die

:same:

PIZZA.BAT
Nov 12, 2016

:cheers:



we're technically not on a wfh policy but all of our clients are enforcing it on their own so we effectively are :coffee:

Bulgakov
Mar 8, 2009


рукописи не горят



wireless fart house??

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Bulgakov
Mar 8, 2009


рукописи не горят



woah, friendly horsey

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply