Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Post
  • Reply
Jiro
Jan 12, 2004



Eat My Fuc posted:

Flair looks dead

He died two months ago, but his corpse can't stop stylin and profilin.

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Jiro
Jan 12, 2004



Shayna gonna job to Sasha??? Lol

Jiro
Jan 12, 2004



Oh my loving god really Shane???

Jiro
Jan 12, 2004



Codependent Poster posted:

I don't know what Zelina is wearing but kudos to her for being able to pull that off

It's Virgen de Guadalupe imagery and vibes it's great.

Also seriously where the gently caress is Russo? It's sadly fitting if you're gonna have Street Beefs in some empty rear end warehouse. Those poor women that were brought in as prospective talent and forced to be cage dancers. Ugh. I picked the wrong time to start watching again.

Jiro
Jan 12, 2004



Woah woah woah, that's how they're introducing this poo poo? Just like that? Hmmmmm this reeks of planning this this morning.

Jiro
Jan 12, 2004



Oh thank God it's just a segment. Also what the gently caress Joe how can you stomach this poo poo?

Jiro
Jan 12, 2004



Seth Rollins posted:

wwe underground will save the wwe

Only if Dario Queto kills Shane and makes Underground awesome.

Jiro
Jan 12, 2004



skaboomizzy posted:

The real fun is to see how bad that will get before they pull the plug

I'm not sure we'll go back to it. Three more times tops.

Jiro
Jan 12, 2004



So, Montez was roofied?

Jiro
Jan 12, 2004



Seth Rollins posted:

he was drinking heineken

Masochists are weird man.

Jiro
Jan 12, 2004



https://mobile.twitter.com/ToBeMiro...385907858542592

Miro

Jiro
Jan 12, 2004



I forget was SummerSlam 92 any good?

Jiro
Jan 12, 2004



ftwtom posted:

I made it this far so I’m gonna finish Raw but I think I’ve had my fill of WWE for a while. This poo poo is awful.

. Debiase yourself and face bloodshed!!!

Jiro
Jan 12, 2004



Lol I like how Dawkins actually has trouble holding holding Bianca back.

Jiro
Jan 12, 2004



TheKingslayer posted:

Tank Abbott back in the day would have been in these Underground segments.

Tank Abbott legit potato-ing a dude was horrific and hilarious at the same time.

Jiro
Jan 12, 2004



uncurable mlady posted:

oh my god what if they bring punk back to lead wwe antifa

This would have also been a nice proper angle for SANITY as well.

Jiro
Jan 12, 2004



NienNunb posted:

Why is Bayley a bad guy now?

She isn't, she's a very good friend to Sasha and is properly boastful about her accomplishments.

Jiro
Jan 12, 2004



Wha? A recap?

Jiro
Jan 12, 2004



DuhSal posted:

this promo package is like something done before a ppv match not in the middle of the angle on a tv show... just a waste of time

WWE.txt

Jiro
Jan 12, 2004



None of these people are journalists, Cole was a war correspondent. But that was forever ago.

Jiro
Jan 12, 2004



Bu....bu...Seth I'm the good guy announcer.

Jiro
Jan 12, 2004



Oh man Joe, such a good promo. Such a waste.

Jiro
Jan 12, 2004



Why must Joe job to this loving geek????

Jiro
Jan 12, 2004



RealFoxy posted:

It’s going to take Joe a 3 minute commercial break to finish taking his shirt off

Gonna come back and he's gonna be in his ring gear unexplained.

Jiro
Jan 12, 2004



So was Dominic on the toilet a really long time?

Jiro
Jan 12, 2004



Lol Dolph in this awful poo poo now. I hope he loses.

Jiro
Jan 12, 2004



Seth Rollins posted:

this will save the wwe

Save money sure. Production value is super low.

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Jiro
Jan 12, 2004



Intruder posted:

So where are the antifa dudes

Getting abducted by CBP probably.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply