Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Post
  • Reply
MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Friend posted:

Dumb hypothetical, but what if Tampa pulled their goalie and somehow accidently knocked the puck into their own goal that was pushed over? Is it the net or the zone or does nothing count?

Whistle the play dead when the puck is loose? Or just call a review of the play? This hurts to think about.

Adbot
ADBOT LOVES YOU

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Yikes.

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Is Radulov back in the box again or is this déja vu

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






LMFAO can't clear.

how do clear puck from zone?

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






What...
What is going on

e: Point.

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






hmmm

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






The gaffes and meltdowns are strong in this game.

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






I don't regret the fork now, but I won't use it again.

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.








Game 4.

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.







[obligatory empty quote because: Resident Evil]

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






fartknocker posted:

...Did they just say they're doing a fly over for a quarantined hockey game?

EDIT: They did lol

THE JETS ARE BACK BAYBEEEE!

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Seguin on the third line seems a little drastic, but what do I know.

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






VASI SLEEPING

(Glove hand flinch, lol)

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Stars better kill this.

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






high stick?

e: nope no call

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






LOL

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Beautiful pass.

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






YIKES.

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Good hockey.

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






That last chance feels like 2-2

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Mmmmm....

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






hmmmmmm

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






They called a similar trip on Foligno in the CBJ series.

MoaM fucked around with this message at 01:33 on Sep 26, 2020

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






SEGUIN, LOL

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Lol, Stars play so messy...Khudobin just floundering behind his net

e: Vasi is awake now

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






it don't matta, Stars PP is bad in this matchup, iirc.

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Lindell with regrets.

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






yeah, you never want the cross-ice pass in that situation

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Dobby sleeping now.

e: maybe screened by Klingberg a bit?

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






What a pass, shot and save.

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Where was that on the power play Stars? lmfao

e: OK, Maroon opening the game up

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






YES!

YES!

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Pavelski!

THE SHARKS ARE BACK BAYBEE

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Doesn't it go off Shattenkirk's leg?

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Credit it to Seguin as mental health support, imo

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






EvilBlackRailgun posted:

Would suck to go multiple overtimes with a back to back

I was just about to shitpost about pushing Game 5 back.

e: some reffing behind the play?

MoaM fucked around with this message at 02:55 on Sep 26, 2020

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Lol @ Point picking the pocket

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Make up call for the puck being in someone's pants!

Adbot
ADBOT LOVES YOU

MoaM
Dec 1, 2009

Believe.






Pain don't hurt, 2 mins for embellishment

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply