Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Post
  • Reply
McNugget Buddy
Aug 14, 2021


https://twitter.com/GeoffRBennett/status/1436014622985920525

https://twitter.com/NBCNews/status/1437642775160410114

https://twitter.com/TheIJR/status/1438095728258207753

https://twitter.com/TheLastWord/status/1437621037810823170

https://twitter.com/theMRC/status/1438861548194189313

https://twitter.com/ChrisDJackson/status/1438583714297098248

https://twitter.com/NBCLA/status/1439049976642945031

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Judakel
Jul 29, 2004

MAGA FAN #1


lmao a chris d jackson trying to clean up the fact the old man has covid

bedpan
Apr 23, 2008

bedpan won this avatar. If you see this text, reply, `fuck you, bedpan, you stupid piece of shit.`

JOVID-21

i say swears online
Mar 4, 2005

medio de fonte leporum surgo amariter




the man has a stutter, you bigots

Lord of Pie
Mar 2, 2007





Joe Biden's hunger for dead children will never be sated

a few DRUNK BONERS
Mar 25, 2016



whatever happened to whats her name harris

my bony fealty
Oct 1, 2008










Newsom just looks so god drat weird, like you could not make a better lizard person politician

my bony fealty
Oct 1, 2008










a few DRUNK BONERS posted:

whatever happened to whats her name harris

she's dead

maybe? Idk

Gazpacho
Jun 18, 2004

NUKE THEIR ASS
TAKE THEIR GAS


Slippery Tilde

a few DRUNK BONERS
Mar 25, 2016



my bony fealty posted:

Newsom just looks so god drat weird, like you could not make a better lizard person politician

maybe it's the fake hair or the fake teeth or the fake nose

Judakel
Jul 29, 2004

MAGA FAN #1



tfw you killed the president to win a recall

mazzi Chart Czar
Sep 24, 2005

Idiot. Extremely deranged. Ignore me.

Judakel posted:

tfw you killed the president to win a recall

*Joker laugh*

McNugget Buddy
Aug 14, 2021


https://twitter.com/axios/status/1417541153331757070

https://twitter.com/nielslesniewski/status/1417522000034246658

https://twitter.com/thehill/status/1417951291905544195

https://twitter.com/JoeConchaTV/status/1418676728952729604

indigi
Jul 20, 2004



Pillbug

Joe Dyin

StashAugustine
Mar 24, 2013

Do not trust in hope- it will betray you! Only faith and hatred sustain.









lmao forever if trump survived covid and joe dies of it

bedpan
Apr 23, 2008

bedpan won this avatar. If you see this text, reply, `fuck you, bedpan, you stupid piece of shit.`

StashAugustine posted:

lmao forever if trump survived covid and joe dies of it

that would really increase the chance of a 2024 trump victory

Atrocious Joe
Sep 2, 2011

I'll leave the past in the past, tomorrow's not promised
And today's just an anime titty I guess that's why it's the present







joe biden has covid but he's mostly Moderna vaccine and regeneron at this point so he's gonna survive

StratGoatCom
Aug 6, 2019

Our security is guaranteed by being able to melt the eyeballs of any other forum's denizens at 15 minutes notice





Atrocious Joe posted:

joe biden has covid but he's mostly Moderna vaccine and regeneron at this point so he's gonna survive

I dunno, given his past vascular issues, a breakthrough could overwhelm that possibly?

empty whippet box
Jun 9, 2004

friendship


WHOA WHOA WHOA!!!! HIPPAA PLEASE?? MODS? :mods: MODS PLEASE

McNugget Buddy
Aug 14, 2021


StratGoatCom posted:

I dunno, given his past vascular issues, a breakthrough could overwhelm that possibly?

The way Psaki was being weird about disclosing White House cases in July, I bet he's already had at least one breakthrough infection

Every new strain just chipping away at his immune system

Dreylad
Jun 19, 2001


Joe is a man who can never die.

Judakel
Jul 29, 2004

MAGA FAN #1


Dreylad posted:

Joe is a man who can never die.

that which is dead etc etc

Penisaurus Sex
Feb 3, 2009

asdfghjklpoiuyt


Dreylad posted:

Joe is a man who can never die.

who determines what ‘dead’ is anyway, Joe’s not dead until we all agree he’s dead.

Dreylad
Jun 19, 2001


now is the time they should decide that the secret service must preserve the life of the president at any cost and they start hooking them up to joe as part of his life support throne

The Voice of Labor
Apr 8, 2020



so biden gave covid to newsome's daughters in the process of sniffing their hair, right?

Alobar
Jun 21, 2011
Probation
Can't post for 3 days!


i cough all the time because i smoke weed every day

case

CLOSED

indigi
Jul 20, 2004



Pillbug

Joe isn’t going to die.

Alobar
Jun 21, 2011
Probation
Can't post for 3 days!


Judakel posted:

that which is dead etc etc

awww, that's one of my favorite quotes! and you're not going to finish it? :(

McNugget Buddy
Aug 14, 2021


The Voice of Labor posted:

so biden gave covid to newsome's daughters in the process of sniffing their hair, right?

I don't think the daughters were at the rally event, which means Newsom and/or his wife transmitted it to them

One of them was at a volunteer center earlier in the day:



One of them was at the campaign headquarters as the results were being tallied:
https://ca-times.brightspotcdn.com/...57766539049.jpg

Man Musk
Jan 13, 2010



there is a UN summit in Scotland in October :pray: for world peace

MLSM
Apr 3, 2021



my bony fealty posted:

Newsom just looks so god drat weird, like you could not make a better lizard person politician

McNugget Buddy
Aug 14, 2021


Biden supposedly hosed off to the beach at noon yesterday:

https://twitter.com/ddale8/status/1438684297200873476

https://twitter.com/KyleMazzaWUNF/status/1438996989249794053

Vim Fuego
Jun 1, 2000

I just had an epiphany: the internet is useless!





Ultra Carp

Joe Biden is gonna die of COVID and I am here for it

Stairmaster
Jun 8, 2012

nope just me lain



Burial at sea

Parity warning
Nov 1, 2009



here lies joey

open biden and chease

empty whippet box
Jun 9, 2004

friendship


imagine getting covid because the president sniffed your hair lmfao

500 good dogs
Sep 11, 2001



empty whippet box posted:

imagine getting covid because the president sniffed your hair lmfao

Kreeblah
May 17, 2004

INSERT QUACK TO CONTINUE





Taco Defender

There's no loving way we'd be this lucky. He's probably getting boosted five times a day, with regular proactive Regeneron infusions just in case.

Trump was our big shot for laughs, and we couldn't even have that.

Judakel
Jul 29, 2004

MAGA FAN #1


"open biden" - the doctor performing the autopsy

Adbot
ADBOT LOVES YOU

empty whippet box
Jun 9, 2004

friendship


hoping for biden to die of covid is just setting yourself up for disappointment. nothing good happens in this hellworld and it never will. face you rself to darkness

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply