Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Post
  • Reply
Brut
Aug 21, 2007

Герой Советского Союза



Adbot
ADBOT LOVES YOU

Brut
Aug 21, 2007

Герой Советского Союза



Unperson_47 posted:

Blaydes' beard always looks weird to me and I can't really figure out why


edit: What is with Haqparast's flag?

It's usually Afghanistan, so that's probably why.

Brut
Aug 21, 2007

Герой Советского Союза



BlindSite posted:

Does Roxy die in a round or win in hilarious fashion?

nah

Brut
Aug 21, 2007

Герой Советского Союза



Oh poo poo the machine is being turned off

Brut
Aug 21, 2007

Герой Советского Союза



Hit Man posted:

Yeah I love Nick. gently caress if you're not looking forward to this Win turned NC for failing a drug test (pot)

They announced this fight a week after NSAC said weed is okay as long as they don't think you're fighting high. USADA allowed it in January.

Brut
Aug 21, 2007

Герой Советского Союза



Team_q posted:

Why is this scheduled for 5 rounds?!

Because the Diaz brothers actual job is loving with the UFC

Brut
Aug 21, 2007

Герой Советского Союза



The Automator posted:

420 part is true at least

lmao the 209 part checks out too.

Brut
Aug 21, 2007

Герой Советского Союза



What year do you think the final part of the trilogy will take place in?

Brut
Aug 21, 2007

Герой Советского Союза



Lmao that last one is a new addition

Brut
Aug 21, 2007

Герой Советского Союза



PostNouveau posted:

Was that Mandarin?

English, Spanish (speaking to latin america), Russian (speaking to Kyrgyzstan) and Thai.

Brut
Aug 21, 2007

Герой Советского Союза



Ringo Roadagain posted:

Did volkanovski always come out to men at work?

Nah I think it's usually some cover of the game of thrones theme

Edit: Actually it looks like this isn't the first time, maybe it depends where he's fighting? idk.

Brut
Aug 21, 2007

Герой Советского Союза



crepeface posted:

Alex looks a lot smaller than usual, I hope covid didn't totally gently caress him up

I think both UFC/commission employees standing next to him just happen to be really big guys

Brut
Aug 21, 2007

Герой Советского Союза



HOLY gently caress

Brut
Aug 21, 2007

Герой Советского Союза



lol never mind

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Brut
Aug 21, 2007

Герой Советского Союза



maffew buildings posted:

I don't understand why this wasn't stopped after 3, he looked pretty done when his corner had to pull him off the mat but whatever

Yeah being literally pulled up on to the stool was a bit weird, I feel like a lot of refs would be like "Stand up on your own or this fight is done".

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply