Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Post
  • Reply
That Little Demon
Dec 2, 2020



Ran across this gem today lol

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Cubone
May 26, 2011

Because it never leaves its bedroom, no one has ever seen this poster's real face.

nice

one that I love, and is an absolute classic, is this one:

Cubone
May 26, 2011

Because it never leaves its bedroom, no one has ever seen this poster's real face.

nice

one that I love, and is an absolute classic, is this one:

extremebuff
Jun 20, 2010


Pablo Nergigante
Apr 16, 2002



https://twitter.com/duvalmagic/status/486550022910005248

That Little Demon
Dec 2, 2020




lol

Chuck Buried Treasure
Dec 27, 2010





lmfao

Lumpy the Cook
Feb 4, 2011

Drippy-goo-yay, mother-gunker!


elf help book
Aug 5, 2004

It's not a dream, or a lie.
I know my sister is alive out there.



its hosed up he deleted this

Bicyclops
Aug 27, 2004

You can't take it with you, you know.


https://twitter.com/hideo_kojima_en/status/358265892175495169?lang=en

Fungah!
Apr 30, 2011



lmfao at everything

Pablo Nergigante
Apr 16, 2002



That Little Demon
Dec 2, 2020



Fungah!
Apr 30, 2011




extremebuff
Jun 20, 2010



https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/status/319595772981166080?s=20

que sera sera
Aug 4, 2006




lmao :kiddo:

Fungah!
Apr 30, 2011



https://twitter.com/pmolyneux/status/840607786958540801

That Little Demon
Dec 2, 2020



Pablo Nergigante
Apr 16, 2002




Bicyclops
Aug 27, 2004

You can't take it with you, you know.


Lumpy the Cook
Feb 4, 2011

Drippy-goo-yay, mother-gunker!


https://www.youtube.com/watch?v=0Wrw3c2NjeE

That Little Demon
Dec 2, 2020




lmfao

extremebuff
Jun 20, 2010



lmfao

Pablo Nergigante
Apr 16, 2002




Lol

Lumpy the Cook
Feb 4, 2011

Drippy-goo-yay, mother-gunker!


Fungah!
Apr 30, 2011




lmfao

In Training
Jun 28, 2008



herculon
Sep 7, 2018




Lmao

mysterious loyall X
Jul 8, 2003


goferchan
Feb 8, 2004




👑

Larry Parrish
Jul 9, 2012


Pewdiepie
Oct 31, 2010



Pablo Nergigante
Apr 16, 2002



grieving for Gandalf
Apr 22, 2008

Old school? New school?
Shit, I didn't go to school




Fungah!
Apr 30, 2011



Julius CSAR
Oct 3, 2007

Switches Set




Lmfao, owned bitch

extremebuff
Jun 20, 2010



god kamiya

Sub-Actuality
Apr 17, 2007



little munchkin
Aug 15, 2010




lol every time

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Sub-Actuality
Apr 17, 2007



lol reminded me of when cliffyb met kojima and tweeted a wildly effusive gushing rant about how amazing the experience was for him (now deleted) and kojima tweeted this

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply