Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Post
  • Reply
Android Apocalypse
Apr 28, 2009

The future is
AUTOMATED
and you are
OBSOLETE



Illegal Hen

News:


Views:


EDIT: :lol: In my haste forgot to put a good thread tag for this.

Android Apocalypse fucked around with this message at 04:22 on Dec 7, 2021

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Kalli
Jun 2, 2001




I love how jacked up Gardner Minschew is. Just the perfect underdog story plus he's really mediocre, so you get to feel good about him and not worry about it.

https://www.instagram.com/reel/CXJj-qtJnRO/?utm_medium=copy_link

C-Euro
Mar 20, 2010

:science:


Soiled Meat

Lions win streak begins this Sunday.

Kirios
Jan 25, 2010



The Bills and their fandom had exactly one(1) season before they became the Patriots' bitch again.

I kinda feel bad for them.

Shimrra Jamaane
Aug 9, 2007

Obscure to all except those well-versed in Yuuzhan Vong lore.


Rodgers is unvaxxed and would have to be a close contact. Donít let him play this week just to be safe imo

https://twitter.com/BleacherReport/status/1467965762153246722

Android Apocalypse
Apr 28, 2009

The future is
AUTOMATED
and you are
OBSOLETE



Illegal Hen

Shimrra Jamaane posted:

Rodgers is unvaxxed and would have to be a close contact. Donít let him play this week just to be safe imo

https://twitter.com/BleacherReport/status/1467965762153246722

I thought I read in the N/V thread when the entire Rodgers drama unfolded that he won't get tested again. Otherwise :lmao: good luck, Green Bay.

a neat cape
Feb 22, 2007

Aw hunny, these came out GREAT!


Keenan Allen is vaccinated so hopefully he's asymptomatic and can play this week

The Puppy Bowl
Jan 31, 2013

A dog, in the house.

*woof*

https://twitter.com/NBCSPatriots/status/1468087778164412423?t=wC39bBd-_6TLy06I1yBZWA&s=19

God drat do I miss Judon.

Bip Roberts
Mar 29, 2005



C-Euro posted:

Lions win streak begins this Sunday.

Otoh 1-11-1 is a super cool record

Bellmaker
Oct 18, 2008

Chapter DOOF





If the Bucs do anything but run for the first 10 plays or so Sunday it's a mistake.

Just break the Bills mentally.

Shimrra Jamaane
Aug 9, 2007

Obscure to all except those well-versed in Yuuzhan Vong lore.


Bellmaker posted:

If the Bucs do anything but run for the first 10 plays or so Sunday it's a mistake.

Just break the Bills mentally.

No. Throw 70 times for 650 yards.

Kalli
Jun 2, 2001




The following QB's were worse then Mac Jones this week via Quick Reads (also a lot of words on Taysom Hill): https://www.footballoutsiders.com/quick-reads/2021/few-strengths-and-many-flaws-taysom-hill

Patrick Mahomes
Matt Ryan
Trevor Lawrence
Joe Burrow
Lamar Jackson
Teddy B
Davis Mills
Russell Wilson
Taysom Hill
Mike Glennon
Tyrod Taylor
Andy Dalton

And Zach Wilson was exactly as good as Mac Jones this week. Thank you.

Demon Of The Fall
May 1, 2004



Nap Ghost

Surely the Titans can right the ship a little after the bye week against Jacksonville, surely!?

Shimrra Jamaane
Aug 9, 2007

Obscure to all except those well-versed in Yuuzhan Vong lore.


The platonic ideal of the Median QB



And he is only now going into the bye lol

Kalli
Jun 2, 2001




Demon Of The Fall posted:

Surely the Titans can right the ship a little after the bye week against Jacksonville, surely!?

The Rams sure as hell did.

Android Apocalypse
Apr 28, 2009

The future is
AUTOMATED
and you are
OBSOLETE



Illegal Hen

I'd like to thank the mod that changed the thread tag to :sickos:.

:tipshat:

Impossibly Perfect Sphere
Nov 6, 2002


SNF and MNF look rockin'.

Shame about TNF.

Quiet Feet
Dec 14, 2009

THE HELL IS WITH THIS ASS!?





Kalli posted:

I love how jacked up Gardner Minschew is.

Yeah!


quote:

Just the perfect underdog story

Yeah!

quote:

plus he's really mediocre,

Hey gently caress you. :mad:



quote:

so you get to feel good about him and not worry about it.

https://www.instagram.com/reel/CXJj-qtJnRO/?utm_medium=copy_link

Okay.

For serious thought people can argue just exactly how good he is but you could tell from his first games in preseason that he was a cut above the usual flameouts. It's a fluke that he got the chance to play at all (big Dick Nick's injury) but we're all the richer for it.

Quiet Feet
Dec 14, 2009

THE HELL IS WITH THIS ASS!?





Shimrra Jamaane posted:

The platonic ideal of the Median QB



And he is only now going into the bye lol

You look at this guy and you can feel it. You can just feel that Mackorkle Jones is a top-14 quarterback in the National Football League.

Kalli
Jun 2, 2001




Quiet Feet posted:


For serious thought people can argue just exactly how good he is but you could tell from his first games in preseason that he was a cut above the usual flameouts. It's a fluke that he got the chance to play at all (big Dick Nick's injury) but we're all the richer for it.

Yeah I mean he's better then the hopeless guys and flameouts, but is clearly not a franchise QB , so enjoy him, he can be our new Fitzmagic for the next decade, it'll be great as he bounces around putting up 5 and 9 win seasons all over the league.

Impossibly Perfect Sphere
Nov 6, 2002


I won't stand for this Minshew disrespect.

You put that man on the Saints this season and they win that division.

The Steelers too.

C-Euro
Mar 20, 2010

:science:


Soiled Meat

Halo is the biggest game in the world, people are looking forward to the next Matrix movie, and the Patriots are looking like the NFL team to beat with their young QB. What year is it

E: And there's a new-ish Limp Bizkit album out!

C-Euro fucked around with this message at 17:06 on Dec 7, 2021

Magicpants
Sep 15, 2011


Certified Poster

all I'm gonna say is Lenny Fournette is winning your fantasy week this week

Thaddius the Large
Jul 5, 2006

It's in the five-hole!


gently caress, I forgot about TNF this week, itís gonna be a bad and stupid game and not in the fun sense and Iím still gonna watch it

Kalli
Jun 2, 2001




TNF is pretty huge for both conferences wild card standings, and man it would probably be for the best if neither of them made the playoffs.

Impossibly Perfect Sphere
Nov 6, 2002


Kalli posted:

TNF is pretty huge for both conferences wild card standings, and man it would probably be for the best if neither of them made the playoffs.

I kinda wanna see the Vikings in the playoffs just because of the chaos it might cause.

a neat cape
Feb 22, 2007

Aw hunny, these came out GREAT!


Impossibly Perfect Sphere posted:

I won't stand for this Minshew disrespect.

You put that man on the Saints this season and they win that division.

The Steelers too.

He's not good OP

Shinjobi
Jul 10, 2008




Gravy Boat 2k

Strap in, Cowboys going clownballin this weekend

Thaddius the Large
Jul 5, 2006

It's in the five-hole!


Impossibly Perfect Sphere posted:

I kinda wanna see the Vikings in the playoffs just because of the chaos it might cause.

Iím still hurting from Freed Joe Webb

YOLOsubmarine
Oct 19, 2004

When asked which Pokemon he evolved into, Kamara pauses.

"Motherfucking, what's that big dragon shit? That orange motherfucker. Charizard."



a neat cape posted:

He's not good OP

That doesnít mean the rest of that statement isnít true.

Kalli
Jun 2, 2001




Impossibly Perfect Sphere posted:

I kinda wanna see the Vikings in the playoffs just because of the chaos it might cause.

I suppose, man I guess when you look at the potential 6th and 7th seeds, it's just not exciting at all.

send the Colts and Raiders over, let's give the NFC a little razzle-dazzle.

PsychoInternetHawk
Apr 4, 2011

Perhaps, if one wishes to remain an individual in the midst of the teeming multitudes, one must make oneself grotesque.

Grimey Drawer

Shimrra Jamaane posted:

The platonic ideal of the Median QB



And he is only now going into the bye lol

I was thinking the other day about how Mac is probably in the top half of QBs right now but absolutely not in the top third, and I'm glad the stats prove me right

a neat cape
Feb 22, 2007

Aw hunny, these came out GREAT!


YOLOsubmarine posted:

That doesnít mean the rest of that statement isnít true.

Fair

Amy Pole Her
Jun 17, 2002


PsychoInternetHawk posted:

I was thinking the other day about how Mac is probably in the top half of QBs right now but absolutely not in the top third, and I'm glad the stats prove me right

Could not agree more. QBR is nearly bullet proof, scientifically speaking.

Wonder what it says about my... hm I dunno if I had to pick a ranking off the top of my head... Top 8...QB in Tua?

Amy Pole Her
Jun 17, 2002


edit drat you button

EvilBlackRailgun
Jan 28, 2007




Shinjobi posted:

Strap in, Cowboys going clownballin this weekend

Going to be good, shame itís a noon game

Forrest on Fire
Nov 23, 2012



Minshew is just Alex Moran from BMS gone pro. maybe a bit of Harmon mixed in there. I'd rather watch him than almost anyone in the bottom third of starting QBs

Kalli
Jun 2, 2001




Spoeank
Jul 16, 2003

That's a nice set of 11 dynasty points there, it would be a shame if 3 rings were to happen with it



This is the ideal target chart. You may not like it, but this is what peak performance looks like

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Impossibly Perfect Sphere
Nov 6, 2002


Spoeank posted:

This is the ideal target chart. You may not like it, but this is what peak performance looks like

Too many attempts beyond the line of scrimmage for my liking!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply