Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Post
  • Reply
punk rebel ecks
Dec 11, 2010

A shitty post? This calls for a dance of deduction.


Watched this on Youtube earlier:

https://www.youtube.com/watch?v=RhjMv9nxxWk

It's about the history of Something Awful and Lowtax. Thought some might find it interesting.

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Bismuth
Jun 10, 2010

SORRY!
Oh my gosh, that was a big one!

Hell Gem

you thought wrong

Nooner
Mar 26, 2007

An A+ Poster (:

remember that time when lowtax traveled to the year 3010 and fought the evil robot king and saved the human race again XD

Nice Tuckpointing!
Nov 3, 2005



That narrator needs a sibilance filter because those are some mighty whistley esses.

Salt Fish
Sep 11, 2003



Cybernetic Crumb

I lived through it I don't need a gat dang youtube video to tell me what that was like!!

Sid Vicious
Jan 1, 1970



lol remember when this exact thread is probably on page 2 or 3 of gbs if you put a modicum of time into checking

I. M. Gei
Jun 26, 2005


I will definitely watch that video OP

Sid Vicious
Jan 1, 1970



https://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=3990104&perpage=40&noseen=1

styls trill epic
Dec 28, 2021

by sebmojo


Sid Vicious posted:

lol remember when this exact thread is probably on page 2 or 3 of gbs if you put a modicum of time into checking

With how dead this forum is it takes like a month and a half for something to fall to page 3 so I wouldn't fret about it epic sid.

Sid Vicious
Jan 1, 1970



we are going to run out of threads!

punk rebel ecks
Dec 11, 2010

A shitty post? This calls for a dance of deduction.


Sid Vicious posted:

lol remember when this exact thread is probably on page 2 or 3 of gbs if you put a modicum of time into checking

It's actually page 4. :smuggo:

But on a serious note, I apologize for posting it when it was already posted before.

Sid Vicious
Jan 1, 1970



punk rebel ecks posted:

It's actually page 4. :smuggo:

But on a serious note, I apologize for posting it when it was already posted before.

its okay i love you

Edmund Sparkler
Jul 4, 2003

It's okay to watch child porn if you don't touch your dick, just raises awareness man.



Get a room, you two.

Sid Vicious
Jan 1, 1970



Edmund Sparkler posted:

Get a room, you two.

get in here you

Edmund Sparkler
Jul 4, 2003

It's okay to watch child porn if you don't touch your dick, just raises awareness man.



Sid Vicious posted:

get in here you

:wink:

Seth Pecksniff
May 27, 2004
remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr remove tfr


Nooner posted:

remember that time when lowtax traveled to the year 3010 and fought the evil robot king and saved the human race again XD

Wait a second that was Brian Boitano!!!

Bloodfart McCoy
Jul 20, 2007

That's a high quality avatar right there.


Wait, who is the dirt?

Kuato
Feb 25, 2005

"I CAN'T BELIEVE I ATE THE WHOLE THING"

Buglord

Idk who lowtax is and frankly do not have the willingness to learn who it is. Thatís none of my business

mkvltra
Nov 1, 2020



I watched it. It was cool, interesting, and tragic.

i must compose
Jul 4, 2010

i love you

Empire of girt(h). He got fat.

i must compose
Jul 4, 2010

i love you

Then he committed suicide.

Peanut Butler
Jul 25, 2003





Kuato posted:

Idk who lowtax is and frankly do not have the willingness to learn who it is. Thatís none of my business

eat your vegetables
https://en.wikipedia.org/wiki/Byron_Looper

Vincent Van Goatse
Nov 8, 2006

My "Not Vincent Price" shirt has people asking a lot of questions already answered by my shirt.




Smellrose

Bismuth posted:

you thought wrong

Shinjobi
Jul 10, 2008




Gravy Boat 2k

Lowtax is no more, op

Wilkins Micawber
Jan 27, 2005

as we leave this existence
looking for another


Fallen Rib

On the phone and with headphones my skin started to crawl and I had to turn the video off. 4/5

Dang It Bhabhi!
May 27, 2004

Girrrl, let me see them Platinum Jubblies

Looks like if you are named Lowtax you kill yourself so never, ever name yourself that.

Pac and Cheese
Oct 29, 2010

gotta walk fast


Dang It Bhabhi! posted:

Looks like if you are named Lowtax you kill yourself so never, ever name yourself that.

but what other nickname am i supposed to give myself to let my constituents know that i'm fiscally responsible?

Hardawn
Mar 15, 2004


College Slice

I hope it focuses on the front page, something I didn't know existed during my tenure here

ELTON JOHN
Feb 17, 2014


not in it so downvoted but no one can tell because youtube removed downvotes

Gasmask
Apr 27, 2003

And if thou gaze long into an abyss, the abyss will also gaze into thee


still dont think the video should have his kids faces in it but w/e

STABASS
Apr 18, 2009



Fun Shoe

so what's ebaum been up to

Greg of Doom
Dec 22, 2021

by sebmojo


That is such a gaudy over-wrought hilarious name.

I assume you're meant to think of the Nine Inch Nail version? Is that played in the doco at all?

Cosmik Slop
Oct 9, 2007

What's a hole doing in my TARDIS?





Does it have the part where he got his poo poo rocked by Uwe Boll

Greg of Doom posted:

That is such a gaudy over-wrought hilarious name.

I assume you're meant to think of the Nine Inch Nail version? Is that played in the doco at all?

I wear this crown of lulz
Upon my poster's chair
Full of broken spine
That I cannot repair

Cosmik Slop fucked around with this message at 12:37 on Feb 22, 2022

givepatajob
Apr 8, 2003

One finds that this is the best of all possible worlds.


Cosmik Slop posted:

Does it have the part where he got his poo poo rocked by Uwe Boll

It does

Gasmask
Apr 27, 2003

And if thou gaze long into an abyss, the abyss will also gaze into thee


STABASS posted:

so what's ebaum been up to

he sold his poo poo for huge $$$$ lmao owned lowtax

Greg of Doom
Dec 22, 2021

by sebmojo


TACKY

tacky was the word i wanted

funeral home DJ
Apr 21, 2003




Pillbug

Not in the video, not interested, voted 1.

SilvergunSuperman
Aug 6, 2010
Probation
Can't post for 9 hours!



Check out dis guy puttin' in modicums of time in ova hea

kecske
Feb 28, 2011

it's round, like always



Bismuth posted:

you thought wrong

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Pac and Cheese
Oct 29, 2010

gotta walk fast


Gasmask posted:

he sold his poo poo for huge $$$$ lmao owned lowtax

yeah i was just gonna say at least lowtax didn't sell out like ebaum, but then i realized nobody probably offered him a couple oxy 80s for the site

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply