Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Post
  • Reply
ClamdestineBoyster
Aug 15, 2015

I don't get no respect!
But it was like, 2 bars. Witch way 2 da beach? :mmmsmug:

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Mozi
Apr 4, 2004

Forms change so fast
Time is moving past
Memory is smoke
Gonna get wider when I die
Nap Ghost
80lbs? i can do that in my sleep

...when i'm dreaming i'm a much stronger person

Farmer Crack-Ass
Jan 2, 2001

~this is me posting irl~
hey man congratulations. good job

Devils Affricate
Jan 22, 2010
I bet you cheated and used your glutes

ClamdestineBoyster
Aug 15, 2015

I don't get no respect!

Devils Affricate posted:

I bet you cheated and used your glutes

Well actually it was kind of like a deadlift because my hands were on top of the bars, but it wasnít like a full clean and jerk like up to the chest. Like a deadlift and a little curl over the top. The important thing is that I did it with grace. :hai:

Buce
Dec 23, 2005

bi .... ceps :confused: some type of mushroom??

ClamdestineBoyster
Aug 15, 2015

I don't get no respect!
Goons are so bad at anatomy. :cripes:

Bad Purchase
Jun 17, 2019




big deal, i can curl 80 lbs too. 40 lbs in one hand and 40 lbs in the other.

Devils Affricate
Jan 22, 2010

Bad Purchase posted:

big deal, i can curl 80 lbs too. 40 lbs in one hand and 40 lbs in the other.

That's still really good (or maybe I'm just a wimp?)

BAGS FLY AT NOON
Apr 6, 2011


I curl 80lbs every time I jack my dilz

ClamdestineBoyster
Aug 15, 2015

I don't get no respect!
You want open 5? No hahahaha, you get perfect digital spherical compression. :nono:

Edgar
Sep 9, 2005

Oh my heck!
Oh heavens!
Oh my lord!
OH Sweet meats!
Wedge Regret
How many burritos is that?

Toxic Mental
Jun 1, 2019
I do 80lbs for 3 sets of 12 reverse grip. Thatís kid stuff dude

ClamdestineBoyster
Aug 15, 2015

I don't get no respect!
Yeah but it was 2 bars at the same time. Like yeah ok strength or whatever but I like to finesse that poo poo, get the delts and traps all up in it. 2 bars is gonna be like the next heavy ropes or kettle bells. Or like 2 gallons of milk you flail around with and drink while you work out. I might even open my own gym if my routines are too hardcore for planet fitness. Like hey fitness dilz inna you piehole fella. :fella:

Ginette Reno
Nov 18, 2006

The more you temper a stick, the stronger it becomes
Fun Shoe

Devils Affricate posted:

That's still really good (or maybe I'm just a wimp?)

I could do it as a one off or maybe one set, but doing a bunch of sets of that would wreck me unless I'm allowed to do cheat curls. I've only been workin out for a year or so though and I'm only average height so I'm sure I'm feeble compared to some of the hosses in here

Mister Speaker
May 8, 2007
lol lmao 'bicep' is not a word :smug:

ClamdestineBoyster
Aug 15, 2015

I don't get no respect!
It is when itís an adverb modifying a verb clown. :ohdear:

anatomi
Jan 31, 2015

A quick little mouse!
Words clouds are OUT word clowns are IN

Adbot
ADBOT LOVES YOU

itry
Aug 23, 2019




anatomi posted:

Words clouds are OUT word clowns are IN

Hmm...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply