Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Post
  • Reply
Hell Yeah
Dec 25, 2012



Adbot
ADBOT LOVES YOU

Mister Panos
Jan 26, 2011



Salaam Mr Widodo

Frank Frank
Jun 13, 2001

Cry havoc and let slip the dogs of "meh"

Yup, that's him.

Hell Yeah
Dec 25, 2012



NightDad_420 posted:

Salaam Mr Widodo

the beatles - Amnesiac
Apr 23, 2008


Seems like a cool guy, is there a reason I should hate him?

Arrhythmia
Jul 22, 2011

Keep on jammin'


'Sup, Joko

ClamdestineBoyster
Aug 15, 2015


Iím on joko, so leave me alone.

zaepg
Dec 25, 2008



Thanks for this great contribution. I have a joke involving Joko and Yoko Ono but it needs some work. I hope you'll grab the torch and finish this train of thought

DeadFatDuckFat
Oct 29, 2012

This avatar brought to you by the 'save our dead gay forums' foundation.


Thats obama

GolfHole
Feb 26, 2004



NightDad_420 posted:

Salaam Mr Widodo

TeeMerk
Jun 9, 2013


Wheres the pissssssss??

Katamari Democracy
Jan 18, 2010

Oh, We understand.
A trip to collect a million votes, yes.
Oh, we know why.
We get the point of rolling up a million


Wedge Regret

E- Bad post here. I apologize

Katamari Democracy fucked around with this message at 00:00 on Oct 20, 2020

Robo Reagan
Feb 12, 2012



goons think all black ppl look the same

Lil Swamp Booger Baby
Feb 17, 2011

meat


He entered the fourth dimension, they've got mustard gas for air there but somehow he lived.

Katamari Democracy
Jan 18, 2010

Oh, We understand.
A trip to collect a million votes, yes.
Oh, we know why.
We get the point of rolling up a million


Wedge Regret

Robo Reagan posted:

goons think all black ppl look the same

I apologize if that sounded awful.

vandalism
Aug 4, 2003


Baroko Widodobama

ScRoTo TuRbOtUrD
Jan 21, 2007



Robo Reagan posted:

goons think all black ppl look the same

Lemme guess, he said he looks like indonesian barack obama. Big deal, he does.

You want a list of black dudes he doesn't look like? Let's start

Gary coleman
Booker T
Michael Jackson

I'm tapped out

Derek of the Andes
Dec 10, 2009



Dude loves himself some Napalm death!!

Sid Vicious
Jan 1, 1970



ty for Indomie mi goreng, which my son calls noonals, and are his favorite food. please let your nation know that they are now called Indomie Noonals and that's just the way it is thank you Mr president also Obama looks a bit like you but you are older so it is that he looks like you I know that is a sore spot so I wanted to let you know I know

ScRoTo TuRbOtUrD
Jan 21, 2007



I want to buy a nice suit.

GolfHole
Feb 26, 2004



ScRoTo TuRbOtUrD posted:

I want to buy a nice suit.

i want you to achieve this dream dude

Sid Vicious
Jan 1, 1970



ScRoTo TuRbOtUrD posted:

I want to buy a nice suit.

ScRoTo TuRbOtUrD
Jan 21, 2007



BigBadSteve
Apr 29, 2009

In a world gone mad,
we will not spank the monkey,
but the monkey will spank us.

zaepg posted:

Thanks for this great contribution. I have a joke involving Joko and Yoko Ono but it needs some work. I hope you'll grab the torch and finish this train of thought

So Joko and Yoko walk into a bar. They order drinks of some kind. The barman brings the drinks. He says, "Here's your drink Mrs Lennon." Joko hears this as "Lenin", and says, err...

Someone else here can finish the joke. Include witty references to Mr Widodo's policy of capital punishment for drug dealers, the deceased Mr Lennon's enjoyment of substances and Mr Widodo's liking for heavy metal music.

BigBadSteve fucked around with this message at 06:11 on Oct 21, 2020

Jeffrey Dahmer
May 21, 2017
Probation
Can't post for 5 days!


Muldoon

lol nice hat lol

Pistol_Pete
Sep 15, 2007

I disagree! Only 2 Princesses have died. That is one of the smallest number of dead Princesses you can have.

Oven Wrangler

Indonesia's the country with the 4th highest population in the world and yet you never really hear about it unless a big python eats a dude in some remote province or something. Weird, that.

Shinjobi
Jul 10, 2008






Gravy Boat 2k

Joke's on Joko, I never voted for him

Anne Frank Funk
Nov 4, 2008



He's no Anwar Congo but I'll take him

hakimashou
Jul 15, 2002

FREE HONG KONG


Upset Trowel

I saw a cooler picture of him lemme find it

e found it

Laslow
Jul 18, 2007



Iíve got my suspicions that he might be a SECRET MUSLIM!

Pistol_Pete
Sep 15, 2007

I disagree! Only 2 Princesses have died. That is one of the smallest number of dead Princesses you can have.

Oven Wrangler

His quirk is that he can't give a speech unless he has his hip flask and his lucky tomato in front of him.

Laslow
Jul 18, 2007



hakimashou posted:

I saw a cooler picture of him lemme find it

e found it


Okay now thereís no way this guy isnít in Mortal Kombat 12, at least as DLC.

Edward Mass
Sep 14, 2011

The Timeless Child is THE DOCTOR? Oh, for God's sake!


Weíre pinheads all!

-Joko Widodo

YeahTubaMike
Mar 24, 2005

*hic* Gotta finish thish . . .


Doctor Rope

hakimashou posted:

I saw a cooler picture of him lemme find it

e found it



I thought he was standing in front of a coffin.

Adbot
ADBOT LOVES YOU

now on CD-ROM
Oct 21, 2020

by Pragmatica


I was in indonesia once and I ate a lot of rice there what is your opinion regarding rice. OP?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply